بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چند خطی درباره صحبت های طلبکارانه سعید مهری؛ ما از شما عذر می خواهیم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹

سعید مهری با ادبیاتی زشت، منتقدان خودش را مفت خورهای جیره خوار نامید!

به گزارش طرفداری، روزی پیراهن شماره 8 استقلال اعتبار داشت، خاص بود و بر تن هر بازیکنی نمی رفت ولی حالا اوضاع فرق کرده است، بازیکن مازاد تراکتور که به استقلال آمده، پیراهن شماره 8 استقلال را به تن می کند و در طول دوران حضورش در جمع آبی پوشان به جز چند بازی، حتی بازیکنی در حد نیمکت استقلال هم نبوده است.

سعید مهری احتمالا پرتکرار ترین اسمی است که هواداران استقلال طی فصول اخیر از مدیران و سرمربی خواسته اند او را به فروش برسانند، بازیکنی که مدت هاست سوهان روح هواداران است، حالا نسبت به انتقادها طلبکار هم هست!

سعید مهری در یکی دیگر از بازی های ضعیفش این بار مقابل فولاد به میدان رفت و در چند صحنه وقتی به راحتی می توانست تصمیم خوبی بگیرد و تیمش را صاحب موقعیت کند، با خودخواهی تمام ضربات عجیب و غریبی به توپ زد که همه شان به اوت رفتند، موضوعی که نشان می داد سعید مهری بازیکنی درجه چند است که نکونام به ناچار نبود بازیکن، مجبور است گاهی از او بازی بگیرد.

با این حال شاهکار سعید مهری بعد از بازی رقم خورد، جایی که او با انتشار یک استوری، منتقدانش را که بخش زیادی از آن را خود هواداران استقلال تشکیل می دهند، مفت خورهای جیره خوار خطاب کرد!

جا دارد ما در این یادداشت از سعید مهری به نمایندگی از همه هواداران عذرخواهی کنیم، بابت اینکه همیشه بهترین کیفیت ممکن را ارائه داده، بابت اینکه به راستی شماره 8 لایق اوست و نباید در این زمینه نقدی به او وارد کرد، بابت اینکه در زمین به عنوان یک هافبک همیشه بهترین تصمیم ها را می گیرد و بازیکنی درجه یک است، بابت اینکه به ناسزا او را مورد نقد قرار می دهند و بابت…

اگر قانون سقف قرارداد وجود نداشت و استقلال بدون مشکل مالی بود، شک نکنید امثال سعید مهری تا صد سال دیگر هم نمی توانستند در استقلال بازی کنند و پیراهن شماره 8 را بپوشند تا بعد از هر عملکرد ضعیف، به هواداران انواع و اقسام توهین را بکنند!

هر چند هواداران استقلال در آستانه دربی سعی کرده اند به این ماجرا خیلی ورود نکنند و تسویه حساب با هافبک شان را به بعد از دربی موکول کردند.

دسته بندی ها : طرفداری

یک پاسخ به “چند خطی درباره صحبت های طلبکارانه سعید مهری؛ ما از شما عذر می خواهیم!”

  1. ح ر س گفت:
    0
    0

    وقتی هر کسی را از سر راه پیدا میکنند و با لابی به استقلال تحمیل میکنند بهتر از این نمیشود واقعا جای امثال مهری نه تنها در استقلال نیست بلکه لیگ برتر هم نباید بازی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *