بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش از این زیاد نام او را نشنیده بودید/ کسی که فکرش را هم نمی‌کردیم قهرمان مادرید شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۳

خوسلو قهرمان مادرید شد. او از سلتاویگو به هوفنهایم، به فرانکفورت و هانوفر، و از استوک سیتی به باشگاهی که اکنون در دسته سوم اسپانیا قرار دارد، رفت. در نیوکاسل و سپس آلاوس توقف کرد و فصل گذشته را در اسپانیول سپری کرد و برای سقوط نکردن دست و پا زد اما موفق نشد. خوسلو سال گذشته در این زمان یک بازیکن ۳۳ ساله ناشناس بود تا اینکه رئال مادرید با او تماس گرفت و حالا تبدیل به قهرمان لیگ قهرمانان شده است.

احتمالا پیش از این زیاد نام او را نشنیده بودید، اما چهارشنبه شب زیر نور سانتیاگو برنابئو، بایرن مونیخ را با دو گل در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست داد و رئال مادرید را به یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان اروپا فرستاد. با شنیدن سوت پایان روی زمین دراز کشید و صورتش را در دستانش گرفت و هم‌تیمی‌ها همه به سراغش رفتند و او را در آغوش کشیدند.

مانوئل نویر شب فوق‌العاده‌ای را گذراند و دروازه را با چنگ و دندان حفظ کرد، اما رئال مادرید باز هم کارش را درست انجام داد. شخصیت‌ها مدام تغییر می‌کنند، اما مهم نیست که چه کسی هستند، مهم نیست اهل کجا هستند، مهم نیست که حریف‌شان چقدر با قدرت است، این تیم با هرچه در دست دارد با قدرت هرچه تمام‌تر به سمت شکوه می‌رود. این بار آنها به سراغ مهاجمی که تابستان گذشته به صورت قرضی با نیم میلیون یورو به تیم آمد، رفتند. روز چهارشنبه جود بلینگام (هزینه انتقال: بیش از ۱۱۰ میلیون دلار) و دیگران با مشکل مواجه شده بودند. وینیسیوس جونیور خیره‌کننده بود اما کاری از پیش نبرد. خوسلو (هزینه انتقال: کمتر از ۲ میلیون دلار) اما منتظر بود. او از روی نیمکت آمد و تیم را به فینال رساند و به آمار تاثیرگذاری روی ۲۰ گل در این فصل رسید؛ ۱۷ گل و ۳ پاس گل. خوسلو قهرمان مادرید شد. کسی که فلورنتینو پرس به جای هری کین با ۵۰۰ هزار یورو از اسپانیولِ سقوط کرده به تیم آورد شبی رویایی برای مادریدی‌ها رقم زد و نامش را جاودانه کرد.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش جالب پسر استاد شجریان به کامبک رویایی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *