بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدون حتی یک دقیقه بازی در منچسترسیتی؛ اسکات کارسون و فتح یک جام دیگر!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۴۵

طرفداری | منچسترسیتی به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس دست یافت.

منچسترسیتی با پیروزی 3-1 مقابل وست‌هم، قهرمان لیگ برتر در فصل 24-2023 شد تا بدین‌ترتیب سیتیزن‌ها چهارمین قهرمانی متوالی خودشان در لیگ برتر را جشن بگیرند. جدا از درخشش ستاره‌های منچسترسیتی همچون فیل فودن، کوین دی بروین، ارلینگ هالند، برناردو سیلوا، ادرسون و … که نقش بسزایی در این قهرمانی داشتند اما بازهم تاریخ برای گلر سوم آنها تکرار شد! اسکات کارسون در فصل 24-2023 بدون حتی یک دقیقه بازی در ترکیب تیم پپ گواردیولا در رقابت‌های مختلف بازهم فاتح یک جام ارزشمند دیگر شد.

اسکات کارسون، گلر سوم منچسترسیتی در سال 2021 از دربی کانتی به منچسترسیتی پیوست و کل بازی‌های این دروازه‌بان 38 ساله در منچسترسیتی تنها 2 بازی در این مدت بوده است که در همین دو بازی او سه گل هم دریافت کرده است. با این وجود اسکات کارسون در منچسترسیتی به 9 جام‌های ارزشمند رسیده است. کارسون به همراه سیتیزن‌ها 3 قهرمانی در لیگ برتر، 1 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (با پیروزی برابر اینتر)، 1 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، 1 جام سوپرکاپ اروپا و چندین و چند جام دیگر در این تیم انگلیسی دست یافته است.

جالب اینکه اسکات کارسون سابقه بازی در لیورپول را هم دارا بوده و او به همراه قرمزها حتی موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا هم شده است. او در لیورپول یک لیگ قهرمانان اروپا در فصل 05-2004 (با پیروزی برابر میلان) و یک قهرمانی اف‌ای کاپ با لیورپول در سال 2006 بدست آورده است. در مجموع او تنها با 107 دقیقه بازی در ترکیب دو تیم لیورپول و منچسترسیتی به 11 جام ارزشمند رسیده است.

اسکات کارسون و فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه لیورپول و منچسترسیتی
وضعیت اسکات کارسون در فصل 24-2023 به همراه منچسترسیتی
11 جام با لیورپول و منچسترسیتی تنها با 107 دقیقه بازی!
اسکات کارسون گلر سوم منچسترسیتی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *