بازیکن مراکشی استقلال دربی را از دست داد
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
منیر الحدادی به دلیل مصدومیت دربی استقلال و پرسپولیس را از دست داد.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر باقری – منیر الحدادی بازیکن مراکشی استقلال تهران که در بازی با الوصل دچار مصدومیت شده بود به احتمال زیاد ۳ هفته از میادین دور میماند و بازی دربی را از دست داد.
تیمهای استقلال و پرسپولیس باید روز جمعه ۱۴ آذرماه در اراک به میدان بروند و استقلالی که که در روزهای اخیر در فاز تهاجمی منیر الحدادی یکی مهرههای ارزشمند خود را در اختیار نخواهند داشت.
این در حالی است که استقلالیها داکنز نازون مهاجم خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و در ظرف مقابل شنیده میشود باکیچ و بیفوما از تیم رقیب آماده بازی دربی هستند و مصدومیت را پشت سر گذاشتهاند.
البته گفته میشود تا ۲۴ ساعت آینده پزشکان در مورد منیر الحدادی نظر نهایی را خواهند داد.


پشت پرده علت اصلی برد تراکتور برابر پرسپولیس ؛ پای درویش در میان است + جزئیات
آیا استقلال مدعی اصلی قهرمانی است؟
دروازه بان سابق استقلال ؛ جدیدترین منتقد برای پنالتی زدن سیدحسین!
وزیر ورزش باید پاسخگوی وضعیت استقلال باشد!
مذاکره با ساپینتو برای تمدید قرارداد با استقلال به تعویق افتاد!
تکذیب ادعای جنجالی ؛ تبانی با استقلال دروغ است!









