بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماجرای دلخوری رامین رضاییان از کاپیتان تیم ملی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 7:49

رامین رضاییان از اینکه حاج صفی اجازه زدن ضربه ایستگاهی به او را نداد، کمی دلخور شد.

در میانه نیمه نخست دیدار حساس ایران و بلژیک، تیم ملی صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی بسیار مناسب شد؛ صحنه‌ای که می‌توانست به یکی از لحظات سرنوشت‌ساز مسابقه تبدیل شود. پیش از نواخته شدن ضربه، رامین رضاییان که به خاطر مهارت بالایش در ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی شناخته می‌شود، توپ را برداشت و قصد داشت خودش پشت ضربه قرار بگیرد.

با این حال احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی، اجازه نداد رضاییان این ضربه را بزند و خودش مسئولیت ارسال را بر عهده گرفت. اتفاقی که ظاهرا چندان به مذاق مدافع راست تیم ملی خوش نیامد و باعث دلخوری او شد. رضاییان حتی چند بار اصرار کرد که اجازه داده شود خودش ضربه را ارسال کند اما حاج‌صفی تصمیمش را تغییر نداد و در نهایت این کاپیتان تیم ملی بود که توپ را روی دروازه فرستاد.

پاس زمینی حاج‌صفی با ضربه دقیق مهدی طارمی همراه شد و توپ به تور دروازه بلژیک رسید اما شادی بازیکنان ایران چندان دوام نداشت و داور به دلیل آفساید، گل را مردود اعلام کرد تا این موقعیت طلایی از دست برود.

رامین رضاییان که در دیدار قبلی مقابل نیوزیلند ستاره تیم ملی بود و با ثبت یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در عملکرد ایران داشت، امیدوار بود برابر بلژیک نیز روی یک ضربه ایستگاهی تاثیرگذار ظاهر شود و بار دیگر نامش را در بین ستاره‌های میدان قرار دهد. با این حال تصمیم حاج‌صفی باعث شد این فرصت از رضاییان گرفته شود و در نهایت گل ایران نیز به دلیل آفساید مردود اعلام شود.

این ویدیو را هم ببینید: بیرانوند سوپرمن شد و نعمتی ناجی/ صحنه عجیب در قلب دفاع ایران مقابل بلژیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *