بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه ریوالدو به آنتونی و کاسمیرو: از منچستریونایتد جدا شوید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۶

ریوالدو، به کاسمیرو و آنتونی، توصیه کرده است که تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کنند، زیرا به عقیده‌ او، آن‌ها به شکل ناعادلانه‌ای مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این زوج برزیلی در تابستان 2022 به عنوان بخش محوری از برنامه‌های اریک تن هاخ برای منچستریونایتد، به این باشگاه پیوستند. با این حال، آن‌ها نتوانسته‌اند تأثیری را که انتظار می‌رفت داشته باشند و هر دو به دلیل عملکردشان مورد انتقادات زیادی قرار گرفته‌اند. حالا ریوالدو نظر خود را بیان کرده و فکر می‌کند انتقاداتی که به این زوج وارد شده است به دلیل مشکلاتی که باشگاه تحت هدایت سرمربی هلندی تجربه کرده، منصفانه نیست.

درباره آنتونی:

من هنوز معتقدم که آنتونی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او در سن کم برای تیم ملی برزیل در جام جهانی بازی کرده و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او در باشگاهی حضور دارد که مدتیست دوران سختی را پشت سر می‌گذارد، بنابراین به نظر من ترک کردن انگلیس، می‌تواند برایش خوب باشد. 

او با مهارت‌ها و سبک بازی‌اش می‌تواند به راحتی در تیم‌های بزرگ اسپانیا، آلمان یا ایتالیا جا بیفتد. بازی در باشگاهی که بتواند به طور منظم به میدان برود، به بازگشت او به تیم ملی برزیل و حضور در جام جهانی 2026 کمک خواهد کرد.

درباره کاسمیرو:

همان‌طور که گفتم، منچستریونایتد دیگر آن تیم سابق نیست. مشکلات باشگاه باعث شده تا انتقادهای ناعادلانه‌ای نسبت به کاسمیرو صورت گیرد. وظیفه باشگاه است که یک تیم قدرتمند بسازد و سپس همه بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند برای قهرمانی بجنگند.

شایعاتی مبنی بر انتقال او به عربستان سعودی شنیده‌ام، اما اگر کاسمیرو می‌خواهد در جام جهانی بازی کند، باید به اسپانیا برگردد یا راهی ایتالیا شود. او باید در بالاترین سطح رقابت کند، زیرا همچنان از مهارت‌های لازم برای این کار برخوردار است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *