بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مویس: ما برای وست هم بازی می‌کنیم، نه برای کمک کردن به آرسنال یا منچسترسیتی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۱

وست هم یونایتد می‌تواند در آخرین روز این فصل لیگ برتر، بر روی این‌که عنوان قهرمانی به منچسترسیتی یا آرسنال برسد، تاثیرگذار باشد؛ اما دیوید مویس، سرمربی این تیم، روز جمعه گفت که تمرکز آن‌ها بر کسب نتیجه‌ای خوب در آخرین بازی تحت نظر اوست، نه چیز دیگری.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، وست هم در خانه‌ی صدرنشین لیگ، منچسترسیتی، به میدان خواهد رفت. سیتی در این بازی که همزمان با دیدار آرسنال (دو امتیاز کمتر) مقابل اورتون برگزار می‌شود، حق امتیاز از دست دادن ندارد.

مویس به خبرنگاران گفت:

فوتبال بازی عجیبی است. هرگز نمی‌دانید چه لحظاتی می‌توانند فرصت پیروزی را به شما بدهند و ما باید وقتی که می‌توانیم، از این فرصت‌ها استفاده کنیم. ما برای ناکامی منچسترسیتی در لیگ برتر بازی نمی‌کنیم و همچنین بازی نمی‌کنیم تا باعث قهرمانی آرسنال در لیگ برتر شویم. ما برای وست هم بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم برای وست هم پیروز شویم. ما نمی‌توانیم پایین‌تر از رده نهم به کار خود پایان دهیم، که از جهات زیادی برای وست هم یک جایگاه فوق‌العاده در لیگ است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا آن‌ها سعی خواهند کرد با شکست دادن سیتی، به دکلان رایس (که سال گذشته با مبلغ 105 میلیون پوند به آرسنال پیوست) در کسب عنوان قهرمانی کمک کنند، مویس گفت:

در اینجا همه دکلان را دوست دارند، همه او را به یاد خواهند آورد. اما ما این کار را برای دکلان انجام نمی‌دهیم، بلکه برای خودمان انجام می‌دهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *