بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادین ترزیچ: هوملس از غیبت در یورو ناامید است؛ تنها هدف او قهرمانی در لیگ قهرمانان است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱

طرفداری | سرمربی دورتموند از ناامیدی مدافع‌اش پس از آگاهی از غیبت‌اش در لیست آلمان گفته است.

به گزارش رویترز، ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آخرین بازی این تیم در فصل جاری مقابل دارمشتات در مورد وضعیت دورتموند و البته ناامیدی متس هوملس گفته است.

احساس می‌کنم این تصمیم هوملس را تحت تاثیر قرار داد و او پس از صحبت با سرمربی آلمان، بسیار ناامید شده است. او به من اطمینان داد که ما اکنون به دنبال تنها هدف باقی مانده، یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم.

هوملس ۳۵ ساله که در این فصل از لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی داشته است، پس از پیروزی دورتموند در نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن گفته بود که دو هدف برای این فصل دارد: قهرمانی در لیگ قهرمانان و حضور در یورو ۲۰۲۴. اما نام او روز پنجشنبه در لیست ۲۷ نفره ناگلزمان قرار نگرفت. سرمربی دورتموند با اشاره به این موضوع ادامه داد:

او به من گفت که حالا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به هدف بزرگمان، یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، برسیم. او به طور کامل مستحق حضور در یورو بود. اما این تصمیم ما نیست.

نیکو اشلوتربک، مدافع و نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند، تنها بازیکنانی از دورتموند بودند که به فهرست اولیه یورو ۲۰۲۴ راه یافتند. ترزیچ گفت:

ما در ماه‌های گذشته تلاش کردیم تا به بازیکنان کمک کنیم تا هم به اهداف فردی و هم به اهداف تیمی خود برسند. این اتفاق برای نیکو و نیکلاس رخ داد، اما متاسفانه برای متس اینطور نشد. او با این موضوع به طور حرفه‌ای برخورد خواهد کرد و در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *