بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: داور به خاطر «خیانت» از ما عذرخواهی کرد/ این اشتباه فاجعه بود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۵

بایرن مونیخ با گل آلفونسو دیویس با نتیجه ۱-۰ جلو بود تا اینکه خوسلو از روی نیمکت آمد و در دقایق ۸۸ و ۹۱ دو بار گلزنی کرد و تیمش را به پیروزی رساند. اما بایرن مونیخ در ثانیه‌های آخر فرصت دوباره یافت و ماتایس دی‌لیخت موفق شد دروازه را باز کرده و گل تساوی را به ثمر برساند اما کمک‌داور با اعلام آفساید باعث شد که داور دو ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل سوت بزند. توماس توخل از این عصبانی شد که پرچم آفساید خیلی زود به اهتزاز درآمد و اجازه نداد تا VAR صحنه را چک کند. با بالا رفتن پرچم VAR اجازه مداخله پیدا نکرد و نتوانست گل را اعلام کند.

توخل به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «تصمیم فاجعه‌باری از سوی داور خط و داور وسط سیمون مارسینیاک گرفته شد. احساس خیانت داریم. مبارزه خیلی بزرگی بود، هرچه داشتیم در زمین گذاشتیم و نهایت تلاش‌مان را به خرج دادیم. حالا به رئال مادرید تبریک می‌گوییم. کمک‌داور می‌گوید متاسفم اما عذرخواهی او کمکی نمی‌کند. برای بالا بردن پرچم در چنین لحظه‌ای… تصمیم بسیار بسیار بدی گرفته شد. خلاف قوانین بود، فاجعه بود. هضمش سخت است، اما اتفاقی‌ست که افتاده.»

توخل همچنین در دقیقه ۸۵ هری کین را بیرون کشید و توضیح داد که کاپیتان انگلیس مشکل کمر داشت و نمی‌توانست ادامه دهد. کین با زدن ۴۴ گل در ۴۵ بازی در اولین فصل خود در این باشگاه آلمانی، از جمله ۸ گل در لیگ قهرمانان، بهترین گلزن بایرن در این فصل است، اما اریک ماکسیم چوپوموتینگ که سه گل در تمام رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده، جایگزین او شد.

توخل افزود: «هرگز نمی‌توان کاملا مطمئن بود زیرا این رئال‌مادرید در مادرید است. می‌توانستیم در نیمه حریف آرام‌تر باشیم. ما با ۴ نفر جلویی شروع کردیم و هر چهار نفر باید با مصدومیت یا گرفتگی بیرون می‌رفتند. نیاز نبود بی نقص باشیم فقط باید در آخرین دقایق به اندازه کافی خوب بازی کنیم.»

بیشتر بخوانید: واکنش تند مولر به اشتباه داور؛ چنین اتفاقاتی در مادرید زیاد می‌افتد! فصلی بدون جام بعد از ۱۲ سال/ آماری دردناک برای غول‌های بوندس‌لیگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *