بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باشگاه استقلال محکوم شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:

* با توجه به شکایت سعید جلالی راد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 18 میلیارد و 55 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 707 میلیون و 873 هزار و 250 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 445 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت حمید نعمتی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون و 225 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت امیرعلی طاهری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 75 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 53 میلیون و 410 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *