بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برانکو دستیارانش را در تیم ملی چین انتخاب کرد !

زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ دستیاران برانکو در چین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۶:۳۹
برانکو ؛ زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ دستیاران برانکو در چین

برانکو ایوانکوویچ با دستیاران همیشگی خود برای هدایت تیم ملی چین به پکن سفر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال چین به صورت رسمی خبر از عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین داد و حالا برانکو با توجه به اینکه تیمش در فیفادی پیشرو باید در مقدماتی جام جهانی به میدان برود، کادرفنی خودش را مشخص کرده تا هر چه سریع‌تر از فرصت باقی مانده تا آغاز دیدارها استفاده کنند.
برانکو هفته گذشته به پکن سفر کرد و در جریان مذاکره نهایی به شرایط دستیاران خود تاکید کرده بود. او برای کار در تیم ملی چین سه چهره‌ای که از زمان حضور او در پرسپولیس همراهش بودند را به پکن برده است تا با این کادر فعالیت خودش را آغاز کند.
او قرار است فردا برای نخستین بار به تماشای دیدارهای سوپرلیگ چین بپردازد و از داخل ورزشگاه نظاره‌گر عملکرد بازیکنان فوتبال چین باشد.

ایوانکوویچ می‌خواهد ایوان چهار دستیار خود شامل یک کمک مربی، مربی بدنی، مربی دروازه‌بان و آنالیزور فنی را به چین آورد. ایوان پیش از این در زمان مربیگری تیم ملی عمان در مجموع 7 دستیار شامل 1 کمک مربی، 2 مربی دروازه‌بان، 1 مربی بدنی، 1 آنالیزور فنی و 2 ماساژور داشت. بدین ترتیب زلاتکو ایوانکوویچ برادر او به عنوان دستیار اول، ایگور پانادیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و مارکو استیلینوویچ به عنوان مربی بدنساز وی را به عنوان سرمربی تیم ملی چین همراهی خواهند کرد. با این حال یکی از رسانه‌های کشور چین در گزارش مدعی شد که قرار است بقیه اعضای کادر فنی برانکو افراد چینی باشند تا بدین شکل تعامل برقرار شود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *