بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی‌ها به فکر زخم کامبک‌های اراک باشند/ خودتان را هلاک هم کنید استقلال قهرمان است/ مدیریت باشگاه هنوز به پاکسازی نیاز دارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۳۷

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: چقدر جالب که بلافاصله بعد از کامبک آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس و حذف نورچشمی ها، استقلال بعد از خوردن گل زودهنگام مقابل ذوب آهن راه‌های کامبک زدن را برای آنهایی که بلد نیستند به نمایش گذاشت. به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد می‌کنم برای اینکه فوتبال یاد بگیرند و بدانند که کامبک زدن چیست فیلم بازی استقلال مقابل ذوب آهن را چند بار نگاه کنند تا شاید اینگونه و خفت بار با خوردن جشنواره ای از گلهای جور و واجور از جام حذفی کنار نروند.

وی درباره حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی درباره استقلال زده می‌شود که به این تیم کمک می‌کنند تا به قهرمانی برسد گفت: فعلاً که پرسپولیس با چندین و چند گل آفساید و پنالتی اهدایی توانسته خودش را تا اینجای جدول بالا بکشد. این را باید به آن‌هایی گفت که از هر راهی برای محروم کردن بازیکنان استقلال استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سروش رفیعی در بازی با سپاهان نزدیک بود خرخره سیاوش یزدانی را له کند و داشت او را خفه می‌کرد! یا در بازی تراکتور امید عالیشاه از روی زمین سنگ برمی‌داشت و به سمت هواداران پرتاب می کرد اما هیچ محرومیت و توبیخ و تذکری در کار نبود که هیچ، تازه بازی تبریز را سه بر صفر به سود پرسپولیس هم اعلام کردند آن وقت حسینی یک کلمه می‌گوید “جریمه من فدای سر فلانی” او را یک جلسه محروم می‌کنند. خودشان را هلاک کرده‌اند و از هر راهی می‌خواهند چوب چرخ استقلال بگذارند اما این تیم تحت هر شرایطی قهرمان می‌شود چون لیاقتش را دارد هر کسی لایق هرچه باشد به آن دست پیدا می‌کند.

نوری که در ماه های اخیر – پس از جدال های لفظی نکونام با مدیرعامل باشگاه – با مصاحبه یا انتشار استوری های انتقادی علیه خطیر خیلی‌ها او را منتقد نفر اول باشگاه می‌دانستند، درباره جدایی مدیرعامل استقلال از این مجموعه تصریح کرد: آقای خطیر از اول هم در حد و اندازه باشگاه استقلال نبود و اتفاقاً نمونه کار هم داشت، پرونده بدهی میلیون یورویی استراماچونی! اصلاً کت مدیرعاملی استقلال برای ایشان گشاد بود و به همین خاطر نمی‌توانست کارهایش را درست انجام بدهد. صندلی مدیرعاملی استقلال جایگاه افراد بزرگ است نه هر کسی. این کت در قواره خیلی ها نیست و نباید آن را بپوشند چون خیلی سریع در تن شان گریه می کند!

نوری خاطرنشان کرد: البته باید به مالکان جدید باشگاه نیز این هشدار را بدهم که اگر قصد پاکسازی باشگاه استقلال به ویژه اتاق مدیریت آن را داشتند هنوز باید به کارشان ادامه بدهند چون اتاق مدیریت استقلال هنوز هم احتیاج به پاکسازی دارد تا به شرایطی برسد که این استقلال در آرامش کار کند. متاسفانه عده‌ای هنوز در باشگاه استقلال هستند که فقط به فکر شهرت طلبی، پول و بالا رفتن از نردبان بزرگ این مجموعه قدیمی هستند و اصلاً دلشان برای استقلال و هوادارانش نمی‌سوزد. اگر مالکان جدید یک بار در جمع پیشکسوتان استقلال حضور پیدا کنند و پای درد دل آنها بنشینند متوجه می‌شوند که چرا در طول یک سال گذشته یک پیشکسوت در داخل مجموعه مسئولان باشگاه نبود.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال تاکید کرد: شاید الان وقت بیان این حرف‌ها نباشد اما می‌ترسم تصمیماتی گرفته شود که بعداً مثل استخوان وسط گلوی آقای علی عسگری و دوستان شان بماند. یا اگر قرار بر تغییر باشد باز هم استقلال ضرر کند. امیدوارم این صحبت‌ها به گوش مالکان جدید باشگاه برسد. متاسفانه مدیران فعلی باشگاه استقلال یا هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید و یا اگر کاری بلد باشند فقط در راستای پیشرفت و بالا کشیدن خودشان است نه تیم محبوب ما. نگاهی به اتفاقات دو سال اخیر به مالکان جدید می‌فهماند چه افراد موفقی از مجموعه مدیریتی باشگاه رفته‌اند و چه نفراتی هنوز زیر سقف این باشگاه مشغول توطئه برای دیگرانند.

بیشتر بخوانید: توضیح مالک استقلال درباره نام جدید باشگاه/ برای تغییر طبق قانون عمل خواهیم کرد

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *