بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوج هرج‌ و مرج منچستریونایتد؛ «پاس دادن به هویلوند ممنوع!»

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵

طرفداری | تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد تمایلی به پاس دادن به راسموس هویلوند ندارند.

به گزارش ساموئل لاکهرست، خبرنگار نزدیک به باشگاه منچستریونایتد، راسموس هویلوند در خط حمله یونایتد با افت مواجه شده و با توجه به شرایط بد تیم، برای قرارگیری در موقعیت گلزنی نیز مشکل دارد. هویلوند که در ماه جولای با مبلغ 72 میلیون پوند از آتالانتا به یونایتد پیوست، از زمان مصدومیت در ماه مارس، تنها در 10 بازی یک گل به ثمر رسانده‌است. او همچنین از زمان نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری در 21 آوریل، در هیچ مسابقه‌‌ای به طور کامل حضور نداشته‌است.

یکی از اعضای تیم یونایتد به فردی نزدیک به خود گفته است که با توجه به افت گلزنی هویلوند، برخی از بازیکنان در یک سوم نهایی زمین به دنبال راه حل های دیگری هستند. آن‌ها تمایلی به پاس دادن به هویلوند ندارند و ترجیح می‌دهند گزینه‌های دیگر را صاحب توپ کنند. منچستریونایتد در سه بازی گذشته خود تنها یک گل به ثمر رسانده است.

هویلوند در باخت 1-0 مقابل آرسنال در روز یکشنبه تنها 14 بار صاحب توپ شد. او در مقابل کریستال پالاس 26 بار، مقابل برنلی تنها 11 بار و مقابل شفیلدیونایتد (جایی که تنها گل خود را از ماه فوریه به بعد به ثمر رساند) 17 بار توپ دریافت کرد.

همانطور که منچستر ایونینگ نیوز در ماه دسامبر فاش کرده بود، برخی از بازیکنان یونایتد با توجه به گل نزدن های هویلوند در لیگ برتر، نسبت به او تردید داشتند و این شک کماکان پابرجا است. هویلوند اولین گل خود در لیگ را در روز باکسینگ دی در بازی برگشت مقابل استون ویلا به ثمر رساند.

منچستریونایتد بعد از اینکه تصمیم گرفت به دنبال خرید هدف اصلی اریک تن هاخ، یعنی هری کین نرود، اقدام به خرید هویلوند کرد. کین با مبلغ 86.4 میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست و در آلمان 44 گل به ثمر رسانده است – که بیشتر از کل گل های دوران حرفه ای هوجلوند است. رونی در انتقاد از تن هاخ: حتی در دوران مویس هم وضعیت منچستریونایتد به این بدی نبود

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *