بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۵

طرفداری | ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن با نمایشی درخشان و ارسال پاسی تماشایی، زمینه‌ساز پیروزی تیمش مقابل آریس و صدرنشینی آ. ا. ک در جدول سوپر لیگ یونان شد.

احسان حاج‌صفی که در هفته‌های اخیر با عملکردی موثر، نقش مهمی در حضور آ. ا. ک در جمع مدعیان قهرمانی ایفا کرده بود، شب گذشته نیز در دیدار مقابل آریس که میزبان کریم انصاری‌فرد بود، عملکردی درخشان داشت و با پاس گلی که داد، سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان آورد.

آ. ا. ک آتن که از ساعت 21 یکشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا به مصاف آریس رفته بود، با درخشش حاج‌صفی به برتری 2 بر صفر دست یافت.

کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی که تقابلی جذاب با انصاری‌فرد داشت، در دقیقه 9 با یک پاس زمینی دقیق از سمت چپ زمین، پونچه را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم با شوت سرضرب، گل اول بازی را به ثمر رساند. حاج‌صفی با این پاس گل، تعداد پاس گل‌های خود در این فصل را به عدد 3 رساند.

پونچه در دقیقه 14 نیز با گلزنی خود، نتیجه را 2 بر صفر به سود آ. ا. ک کرد تا این تیم به سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی دست پیدا کند. با این پیروزی، آ. ا. ک 69 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفت. یاران انصاری‌فرد هم با این شکست در رده پنجم جدول باقی ماندند.

حاج‌صفی در این بازی که چهاردهمین بازی او در این فصل بود، 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت و عملکردی تاثیرگذار از خود به نمایش گذاشت. کریم انصاری‌فرد نیز که در نیم‌فصل به آریس پیوسته بود، برای هشتمین بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفت.

ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن پس از این پیروزی ارزشمند، در جشن شادی بازیکنان تیمش شرکت کرد و در زمین چمن ورزشگاه اوپاپ آرنا، عکسی سلفی به یادگار ثبت کرد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *