بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۴:۲۶

طرفداری | گزینه اول مدیران میلان برای تقویت خط حمله، یاشوا زیرکزی هلندی از بولونیا است.

به گزارش دنیله لونگو، با توجه به جدایی اولیویه ژیرو در پایان فصل، میلان باید یک مهاجم به خدمت بگیرد. نام یاشوا زیرکزی از بولونیا در صدر لیست گزینه های روسونری دیده می شود و تمام مدیران این باشگاه ایتالیایی از جمله زلاتان ابراهیموویچ روی مهاجم 22 ساله هلندی اتفاق نظر دارند.

برنامه میلان برای جذب زیرکزی این است حداقل یکی از بازیکنان خود به ویژه لورنتزو کولومبو (قرضی در مونتزا) و پول نقد و همچنین الکسیس سائلماکرز که به صورت قرضی در بولونیا حضور دارد (با بند خرید 10 میلیون یورویی) را به روسوبلو پیشنهاد کند. چند تیم دیگر هم به مهاجم سابق بایرن مونیخ علاقه دارند اما روسونری معتقد است می تواند در این رقابت پیروز شود.

ویکتور گوکرش؟ این مهاجم سوئدی از انتقال به میلان استقبال می کند اما بعید است اسپورتینگ لیسبون حاضر باشد با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو (معادل بند فسخ قرارداد او)، این مهاجم 25 ساله را به فروش برساند. به همین دلیل تا به امروز هیچ تماس مستقیمی بین دو باشگاه وجود نداشته است.

گزینه جایگزین زیرکزی برای میلان نیز بنجامین ششکو به حساب می آید؛ حتی اگر رقم بند فسخ قرارداد او (50 میلیون یورو) با لایپزیش زیاد درنظر گرفته شود. نام های جاناتان دیوید از لیل، سرو گیراسی از اشتوتگارت و گونسالو راموس از پاری سن ژرمن نیز به عنوان آلترناتیو در لیست گزینه های خط حمله دیاوُلو باقی مانده اند.  میلان به دنبال تمدید قرارداد لوکا یوویچ

متئو مورتو نیز گزارش داد میلان قصد حفظ لوکا یوویچ را دارد و در هفته های آینده با ایجنت او مذاکره می کند. با توجه به تمایل طرفین به منظور ادامه همکاری، برای ماندن یوویچ خوش بینی وجود دارد. گفتنی است قرارداد مهاجم سابق رئال مادرید با روسونری در پایان فصل خاتمه می یابد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *