بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا ستاره پرسپولیسی از قلعه‌نویی عذرخواهی نکرد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۴

قلعه‌نویی قبلا گفته بود مشکل احمد فنی نیست و او به دلایل انضباطی از اردوی تیم کنار گذاشته شده و ما باید یک سری از اصول را رعایت کنیم. خیلی‌ها تصور می‌کردند ستاره ایرانی تیم الوحده امارات با عذرخواهی از قلعه‌نویی شرایط بازگشت دوباره خود به تیم ملی را فراهم کند اما احمد چنین کاری را انجام نداد چرا که می‌دانست حتی در صورت بازگشت به تیم ملی هم به احتمال بسیار زیاد باید بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا کند.

نکته دیگر این‌که احتمال داشت نوراللهی به دلیل جوان‌گرایی نسبی در تیم ملی باز هم کنار گذاشته شود. در حال حاضر بازیکنی چون روزبه چشمی با ۳۰ سال سن به همین دلیل کنار گذاشته شده و البته کاملا مشخص است که قلعه‌نویی خیلی اعتقادی به بازی او ندارد.در مورد نوراللهی هم می‌شد همین پیش‌بینی را انجام داد و این‌که به هر حال او بازیکن جوانی محسوب نمی‌شود و از همه مهمتر این‌که اگر دعوت می‌شد هم شانس چندانی برای فیکس بازی کردن نداشت.

احمد نوراللهی با جمع‌بندی همه شرایط تصمیم گرفت قید عذرخواهی از قلعه‌نویی را بزند و قطعا تا روزی که او سرمربی تیم ملی است شانسی برای دعوت مجدد نخواهد داشت مگر این‌که تصمیمش عوض شود و از شخص سرمربی تیم ملی عذرخواهی کند.

نکته جالب این‌جاست که نوراللهی بعد از ترک اردوی تیم ملی ناگهان از نظر فنی اوج گرفت و بازی‌های بسیار خوبی را برای الوحده امارات انجام داد و چند گل حساس هم برای این تیم به ثمر رساند.

این مطلب را هم بخوانید: ماجراهای عجیب تیم ملی در نوروز؛ گفتند این آقا دیگر نباید سرمربی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *