بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لواندوفسکی در سبد خرید تابستانی اتلتیکومادرید

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا و اتلتیکومادرید در سال‌های اخیر داد و ستدهای فراوانی در زمینه جابجایی بازیکن داشته‌اند؛ نمونه‌های آن هم انتقال لوئیس سوارس، داوید ویا و آنتوان گریزمان بوده‌اند که همگی کاتالونیا را برای پیوستن به تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه ترک کردند. تابستان امسال اما امکان دارد که یک نفر دیگر هم به این لیست اضافه شود؛ روبرت لواندوفسکی.

اگرچه احتمال جدایی ستاره لهستانی با توجه به فرم خوب اخیرش در بارسلونا بعید به نظر می‌رسد، اما بالا بودن سن (35 سال) و حقوق نجومی‌اش عواملی است که مدیران باشگاه را به فروش ستاره سابق بایرن مونیخ ترغیب خواهد کرد. در این میان روبن اوریا خبرنگار اسپانیایی هم مدعی شده که اتلتیکومادرید یکی از مقاصد احتمالی لواندوفسکی خواهد بود و تیم مادریدی امکان جذب او در تابستان پیش‌رو به شرط تعیین قیمتی مناسب توسط بارسلونا را در دستور کار قرار داده است.پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی

اوریا در ادامه می‌نویسد که اتلتیکومادرید با توجه به برنامه احتمالی‌اش برای فروش ممفیس دپای، آلوارو موراتا و آنخل کورئا در پایان فصل، به یک مهاجم جدید نیاز خواهد داشت و لواندوفسکی یکی از گزینه‌های روخی بلانکو است. قرارداد فعلی لواندوفسکی با بارسلونا تا پایان فصل 26-2025 اعتبار دارد. او در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها 39 بازی برای بارسلونا انجام داده و در آنها 20 گل زده و 9 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *