بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد هنگفت عربستانی ها برای ستاره بارسلونا

پیشنهاد 100 میلیون یورویی باشگاه عربستانی برای لواندوفسکی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۲
بارسلونا ؛ پیشنهاد 100 میلیون یورویی باشگاه عربستانی برای لواندوفسکی

یک تیم باشگاهی در عربستان قصد دارد ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا را با پیشنهادی نجومی به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عربستان سعودی در تابستان امسال ممکن است ناجی تیم فوتبال بارسلونا شود و این باشگاه را از مشکلات مالی متعددی که دارد، خلاص کند. گویا اهالی فوتبال این کشور قصد دارند یک دیگر از ستاره‌های تیم کاتالان را با رقمی نجومی به خدمت بگیرند. پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تمایل عربستانی‌ها برای ارائه پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید رافینیا، اکنون خبری مشابه مبنی بر تمایل آنها به خرید روبرت لواندوفسکی شنیده می‌شود.

در واقع طبق ادعای نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، لواندوفسکی که در میان بازیکنان فعلی بارسلونا بالاترین حقوق دریافتی را دارد، پیشنهادی 100 میلیون یورویی از یکی از باشگاه لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، این دومین سال متوالی است که مهاجم لهستانی از عربستان پیشنهاد دریافت می‌کند، هرچند امسال برخلاف سال گذشته ممکن است شرایط تغییر کند و بارسلونا به انتقال مهاجم لهستانی‌اش رضایت دهد. البته طبق ادعای موندو، خود بازیکن تمایلی به ترک بارسلونا ندارد و این در حالی است که هنوز یک فصل دیگر به پایان قراردادش باقی مانده است و بندی برای تمدید یک ساله آن نیز وجود دارد.

انتقال لواندوفسکی با پولی که عربستانی‌ها بابت او خواهند پرداخت، بخش زیادی از مشکلات مالی بارسلونا را حل خواهد کرد و به همین دلیل مخالفت او با رفتن، به مذاق مدیران باشگاه خوش نخواهد آمد. ضمن اینکه انتقال او بخش قابل توجهی از مخارج باشگاه بابت پرداخت حقوق هنگفت بازیکن سابق بایرن مونیخ را حذف خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *