بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره چلسی به دیدار با هلند رسید

کریستین پولیشیچ آماده دیدار حساس آمریکا و هلند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۳۵
کریستین پولیشیچ

کریستین پولیشیچ ستاره بازی ایران – امریکا که تک گل صعود تیمش را به ثمر رساند، با غلبه بر مصدومیت، مقابل هلند حاضر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین پولیشیچ ستاره بازی ایران – امریکا که تک گل صعود تیمش را به ثمر رساند، با غلبه بر مصدومیت، مقابل هلند حاضر خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آمریکا در آخرین بازی مرحله گروهی با تک گل کریستین پولیشیچ از سد ایران گذشت و به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ستاره خط حمله چلسی بعد از باز کردن دروازه ایران، در برخورد با بیرانوند دچار مصدومیتی شدید شد تا حضورش در مرحله یک هشتم نهایی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پولیشیچ در پایان نیمه اول بازی ایران و امریکا تعویض و به بیمارستان منتقل شد. او که جشن پیروزی و صعود را روی تخت بیمارستان برپا کرده بود، با وجود 45 دقیقه بازی، بهترین بازیکن میدان انتخاب شد چرا که همان یک گلی که به ثمر رساند سرنوشت صعود گروه را تعیین و امریکا را به جای ایران – که با یک تساوی هم صعود می کرد – به یک هشتم نهایی رساند.

بعد از انجام آزمایشات لازم مشخص شد که مصدومیت پولیشیچ از ناحیه شکم و لگن بوده و پزشکان تیم ملی امریکا این اطمینان را به هواداران این تیم دادند که ستاره خط حمله را به مرحله یک هشتم نهایی خواهند رساند؛ با این وجود اما همه نگران پولیشیچ و غیبت او مقابل هلند بودند.

در آستانه بازی با تیم ملی هلند اما وضعیت مصدومیت پولیشیچ مشخص شده و طبق آن، زننده گل صعود امریکا، با رهایی کامل از بند مصدومیت طی چند روز فرصتی که وجود داشت، آماده همراهی تیم ملی کشورش در شروع دور حذفی جام جهانی است. البته هنوز مشخص نیست که برهالتر از شروع بازی پولیشیچ را در ترکیب قرار خواهد داد یا او را برای نیمه دوم و دقایق حساس‌تر حفظ خواهد کرد. این دیدار به عنوان اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 از ساعت 18:30 با قضاوت ویلتون سامپایو در ورزشگاه بین المللی خلیفه آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *