بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه شدید اسطوره فرانسه به مربیگری در عرصه ملی ؛ الان وقتش است

تیری هانری : من الان می توانم سرمربی تیم ملی آمریکا شوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
تیری هانری

تیری هانری از علاقه خود برای قبول هدایت سرمربیگری یک تیم خبر داد. موضوعی که در ادامه باعث شد اعتراف کند که گزینه حضور روی نیمکت تیم ملی آمریکا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیری هانری از علاقه خود برای قبول هدایت سرمربیگری یک تیم خبر داد. موضوعی که در ادامه باعث شد اعتراف کند که گزینه حضور روی نیمکت تیم ملی آمریکا است.

هانری که در حال حاضر به عنوان مفسر لیگ قهرمانان اروپا در برنامه CBS SOCCER فعالیت می‌کند، نظرات جالبی در این خصوص داشت و آن را به زبان آورد.

این مهاجم فرانسوی که به عنوان یکی از بازیکنان اسطوره‌ای دنیای فوتبال از آن نام برده می‌شود، به واسطه کار در آمریکا، تجربه و شناخت زیادی از فوتبال این کشور دارد. هانری، سه فصل مهاجم تیم فوتبال نیویورک رد بولز و دو فصل مربی تیم فوتبال مونترال بود.

هانری در این خصوص می‌گوید:

صحبت کردن در مورد چنین مسئله‌ای سخت است اما روبرتو مارتینز به تیم ملی پرتغال رفت اما من همراه با او نخواهم بود. چون شماره دوم بودن (دستیار سرمربی) چیزی نیست که دیگر دوستش داشته باشم. احترام زیادی به مارتینز دارم، او فرصتی به من داد که هیچ کس این کار را نمی‌کند. اما من می‌خواهم نقش اول باشم.

سپس در ادامه این بازیکن مکالمه‌ای جالب توجه داشت و گفت:

آیا بازیکنان آمریکایی را می‌شناسم؟ بله، می‌‌شناسم. آیا این لیگ را می‌شناسم؟ بله، می‌شناسم. آیا این لیگ را می‌شناسم؟ بله، این لیگ را هم می‌شناسم. آیا الان و در حال حاضر می‌توانم سرمربی باشم؟ بله. الان این کاری است که می‌خواهم انجام دهم.

سپس جیمی کرگر که کنار هانری حضور داشت با صدای بلند گفت:

فدراسیون فوتبال آمریکا؛ شما می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید. انتخاب این مرد (هانری) به عنوان سرمربی!

هدایت موقت تیم ملی آمریکا در حال حاضر بر عهده آنتونی هادسون است و به نظر می‌رسد تا فصل تابستان ماموریت او تمدید شود و باید دید شانس سرمربیگری در این تیم به هانری می‌رسد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *