بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره رئال در آستانه یک حمله قلبی !

مودریچ : من بازی های دیوانه کننده زیادی انجام داده ام اما این بازی شبیه حمله قلبی بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۱۳
موردیچ

لوکا مودریچ درباره پیروزی دراماتیک مقابل هلند در رقابت های لیگ ملت های اروپا ادعای جالبی کرد و گفت این بازی شبیه یک حمله قلبی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال کرواسی در بازی نیمه نهایی لیگ اروپا 2023 به مصاف هلند رفت و با نتیجه 4-2 به برتری دست پیدا کرد. لوکا مودریچ فوق ستاره رئال مادرید پس از این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و به خبرنگاران توضیح داد که این رویارویی شبیه به یک حمله قلبی بود!

مودریچ درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت:

“قبل از گرم کردن از رختکن بیرون آمدیم تا به زمین نگاه کنیم و غافلگیر شدیم، باورمان نمی‌شد که چند نفر از هواداران ما در سکوها حضور داشتند. خوشحالم که آنها را خوشحال کردیم زیرا آنها قدرت بزرگی برای ما هستند. از این بابت از آنها تشکر می کنیم.”

بازی چطور بود؟

من در دوران حرفه ای خود بازی های دیوانه کننده زیادی انجام داده ام، اما این یکی قطعا یک شبیه به حمله قلبی بود. هواداران بی طرف می توانستند از فوتبال لذت ببرند زیرا بهترین چیزی را که می توانست ارائه دهد ارائه می کرد. اتفاقات، کامبک، گل در ثانیه های آخر. نباید آن گل را برای تساوی 2-2 می پذیرفتیم، اما این اتفاق افتاد… خوشبختانه واکنش خوبی نشان دادیم، با خود گفتیم برویم و برنده شویم. ما به سرعت آماده شدیم و به مسیر برگشتیم.”

آیا  در یورو 2024 هم بازی خواهی کرد؟

من در مورد آن صحبت نمی کنم. قبلا هم گفته بودم که بعد از مسابقات تصمیمم را اعلام خواهم کرد. الان فقط به لیگ ملت ها علاقه دارم. این فقط نیمی از کار انجام شده است، ما آمده ایم تا جام را بدست آوریم.

در آستانه 38 سالگی چه انگیزه‌ای تو را مشتاق به حضور در زمین می‌کند؟

  1. عشق به فوتبال. من عاشق فوتبال هستم و از کاری که انجام می دهم لذت می برم، این عشق انگیزه و نیروی محرکه اصلی من است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *