بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ورزشی نویس مشهور به خبر بستری شدن چهره سرشناس فدراسیون فوتبال در بیمارستان

دل نوشته ای برای مهندس علی اصغر مانوسی‌فر ، رئیس اسبق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به قلم دکتر تورج عاطف

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۵

مهندس علی اصغر مانوسی‌فر ، رئیس اسبق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و مدیر اجرایی تیم ملی در جام جهانی 1998 به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهندس علی اصغر مانوسی‌فر ، رئیس اسبق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و مدیر اجرایی تیم ملی در جام جهانی 1998 به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

در این روزگار میان سالی چه دلخوشی بزرگتر از یاد دوست است که نفس کشیدن را به یاد ریه های رنجور این روزهایمان دهد . دوستی که از روزگار صف و صمیمیت گوید از زمانه رو راستی و‌غرق بی معنی های روزگار نشده و می گذارد که دو باره مجالی یابی که «درد و دل» کنی و دل را بخاطر آوری .


چقدر در این سالها پرنده خوشبختی به باغ خلوتگه دل من آمده بود که با افتخار واژگان دوستی ، رفیق ، همدل ، همراز و همراه را به شما اطلاق کنم « جناب مهندس مانوسی فر» عزیز و امشب در این بهار دل همه ما که به شما می بالیم هم تیره و تار کرده است که اگر نفس کشیدن یواشکی در برون دل داریم در اندرون دل ما هم نفسی نیست و غوغایی داریم که دوباره عطر وحودتان زندگی ما را آکنده از مهر و‌ امید کند .


هر گوشه ای که از غم بیماری شما پناه می بریم یادتان همراه همه ما است که عاشقانه دوستان داریم .گوشه هایی چون شعر وسینما و فوتبال بدون شما برای ما پیام دلتنکی آورند و حتی امروز با گربه هایم چه در خانه و چه در وعده گاه هر روزم پارک هنرمندان آرام نگرفتم .پارک هنرمندان هم رد پای خاطرات شما را دارد آنجا که افتخار داشتم در رونمایی کتابهایم « عشق فیسبوکی» و « یک دیوانه فوتبال» سایه بزرگتری چون شما را با تمامی وجود حس کنم.
دلتنگ شماییم بگذارید دلمان دوباره دلخوش باشد که بی شما دل حتی دلگیر نیست که اصلا دل نیست چن این کبودسقفی که نامش روزگاری آسمان بود دلمان هوای دوست دارد ای کهنه رفیق نازنین باشد که دوباره جامه سلامت بر تن کنید .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – دکتر تورج عاطف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *