بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مژدگانی میرشاد ماجدی به علی کریمی

میرشاد ماجدی : اگر رییس شوم، از امثال علی کریمی استفاده می‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵
میرشاد ماجدی

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسيون فوتبال ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسيون فوتبال ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش پارس فوتبال، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال امروز در برنامه تلویزیونی ورزشگاه حضور یافت و توضیحات مفصلی را درباره موارد مختلف بر زبان آورد. او حالا ساعاتی بعد از برنامه درباره استفاده از ستاره های سابق فوتبال در فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

ماجدى در اين خصوص گفت:

برخى از دوستان در مورد برنامه امروز و اشاره نكردن به نام بعضى از چهره هاى شاخص فوتبال ايران اشاره كردند كه جا دارد اشاره اى به نام آقاى على پروين ، على كريمى عزيز آندو تيموريان و ساير چهره هاى شاخص و بزرگان فوتبال ايران داشته باشم.

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:

اگر توفيق خدمت بود بدون توجه به رنگ ها به عنوان يك عضو كوچك خانواده فوتبال علاقه‌مند هستم از وجود اين عزيزان در فدراسيون فوتبال استفاده كنم.

ماجدی با اشاره به علی کریمی گفت:

على كريمى افتخار فوتبال ايران و آسيا است. فدراسيون فوتبال بايد تلاش كند تا از وجود اين عزيزان بهره مند شود و اين قطعا يكى از اهداف اصلى من است كه در صورت ادامه خدمت مورد پيگيرى قرار خواهم داد. مفاخر فوتبال ايران بايد كرسى هاى بين المللى فوتبال ايران و آسيا را از آن خود كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *