بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره پرسپولیس به سیم آخر زد ؛ متلک سنگین به مدیران فدراسیون فوتبال ایران

بهادر عبدی : در برنامه‌ ریزی فوتبال ۱۰۰ سال از لیگ‌ های آسیایی عقب هستیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵
بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : مدت زمان تعطیلات نیم فصل خیلی زیاد است و به نظرم هیچ لیگی در دنیا وجود ندارد که تعطیلات ابتدا و نیم فصلش به اندازه هم باشد به نظرم در برنامه‌ریزی، سخت‌افزار و برگزاری لیگ برتر، فوتبال‌مان ۱۰۰ سال از لیگ‌های آسیایی عقب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:

پس از چند هفته ناکامی، پرسپولیس چند پیروزی ارزشمند را به دست آورد و دیدار هفته پایانی نیم فصل اول با مس رفسنجان یکی از ۲-۳ بازی مهم این فصل است که امیدوارم با کسب ۳ امتیاز و پیروزی، نیم فصل را تمام کنند و به تعطیلات بروند. چون نباید فاصله امتیازی با مدعیان قهرمانی بیشتر شود.

وی ادامه داد:

مهم نیست در بازی آخر با چه تعداد گل و چه کیفیتی ۳ امتیاز را بگیرد، مهم پیروزی است. دیدار با مس در رفسنجان قطعاً دشوار است، چون آن‌ها در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته‌اند و سعی خواهند کرد در آخرین بازی نیم فصل در خانه حداقل امتیاز را از پرسپولیس بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کمبود بازیکن عنوان کرد:

یحیی گل‌محمدی همین الان هم با کمبود مهره و بازیکن مواجه است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه و گل‌محمدی خودشان اعلام کردند که بابت قانون سقف بودجه باشگاه‌ها فریب خوردند و همه می‌دانند که مدعیان قهرمانی برای به دست آوردن جام چه هزینه‌های سرسام‌آوری را انجام دادند. در یکی از قرارداد‌هایی که به تازگی افشا شد، فقط یک بازیکن سپاهان به اندازه ۴-۵ بازیکن خوب پرسپولیس قرارداد مالی‌اش است.

عبدی در ادامه تصریح کرد:

به خاطر همین نباید باشگاه پرسپولیس برای خودش محدویتی قائل شود و باید مثل سایر باشگاه‌های دیگر تا می‌تواند بازیکن بگیرد. در نهایت یک جریمه می‌دهد و تمام، اما حداقل می‌دانیم که دست کادر فنی در نیم فصل دوم پر خواهد بود. این جریمه دادن‌ها واجب است تا جواب هواداران را بتوانند بدهند که چیزی برای قهرمان شدن در لیگ برتر کم نگذاشتند.

کارشناس فوتبال درباره تعطیلات نیم فصل لیگ برتر یادآور شد:

مدت زمان تعطیلات نیم فصل خیلی زیاد است و به نظرم هیچ لیگی در دنیا وجود ندارد که تعطیلات ابتدا و نیم فصلش به اندازه هم باشد. به نظرم در برنامه‌ریزی، سخت‌افزار و برگزاری لیگ برتر، فوتبال‌مان ۱۰۰ سال از لیگ‌های آسیایی عقب است.

عبدی درباره سرمربیگری عباس آقایی در تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد:

با آقایی همبازی بودم و او بازیکن درجه یکی بود. وی ابتدای کارش در عرصه مربیگری است و امیدوارم در تیم امید پرسپولیس همانند بازیگری‌اش موفق باشد. امسال تیم امید ۴-۵ بازیکن اصلی‌اش را به تیم بزرگسالان پرسپولیس فرستاده و یکی از بزرگترین اهداف‌مان تزریق بازیکن امید به بزرگسالان بود. قرار است تا آخر فصل هم چند بازیکن دیگر رده سنی امید به تیم بزرگسالان بروند و این کار بزرگی برای آینده باشگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *