بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلیمی به نیمه‌نهایی صعود کرد/ حذف برخورداری و سلطانی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۹

به گزارش ایلنا، در سومین روز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، آرین سلیمی، نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم ایران، راهی دیدار نیمه‌نهایی شد اما مهران برخورداری و غزل سلطانی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

مهران برخورداری، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲، در وزن ۸۰- کیلوگرم در دور نخست به دلیل انصراف خرومه براون از ترینیداد و توباگو برنده اعلام شد اما در دور دوم مقابل شوخرات سالائف از ازبکستان دو بر صفر و با نتایج چهار بر دو و شش بر پنج شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

اما در وزن ۸۷- کیلوگرم، آرین سلیمی در دور نخست مقابل «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. سلیمی در راند نخست پنج بر صفر شکست خورد اما در دو راند بعدی به ترتیب با نتایج هشت بر پنج و شش بر پنج به برتری رسید و راهی دور دوم شد. او در این مرحله مقابل برایان سالازار، دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۲ از مکزیک، دو بر صفر و با نتایج هشت بر یک و ۱۰ بر چهار به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

سلیمی در این مرحله نیز مقابل مایکل رودریگز از آمریکا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را در رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی کرد.

همچنین در بخش بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، غزل سلطانی در دور نخست مقابل جانا خطاب از مصر با نتیجه دو بر یک شکست خورد و همانند دیگر نفرات تیم ملی تکواندوی بانوان خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت. سلطانی در راند اول این مبارزه با نتیجه شش بر دو به برتری رسید اما در دو راند بعدی به ترتیب با نتایج چهار بر یک و هفت بر سه شکست خورد و حذف شد.

تاکنون علیرضا حسین‌پور در ۵۸- و مهران برخورداری در ۸۰- کیلوگرم مردان و غزل سلطانی در ۴۹-، تینا مدانلو در ۵۷-، زینب اسماعیلی در ۶۷- و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان نیز از دور مسابقات حذف شدند.

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *