بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل علاقه ویژه کاپیتان تیم ملی به فیفادی مشخص شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵

احسان حاج صفی پس از بازی دوستانه با روسیه در مواجهه با خبرنگاران گفت: «راه خیلی سختی در جام ملت‌ها داریم ولی از مسئولان می‌خواهم از تیم ملی حمایت کنند و نباید فیفادی‌ها را از دست بدهیم، چون این مسابقات خیلی برای ما اهمیت دارد. امیدوارم پشتیبانی لازم صورت بگیرد و بازی‌های دوستانه خوب پیش‌بینی کنند تا ان‌شاالله بتوانیم جام ملت‌های خوبی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.»

اینکه کاپیتان نگران تیم ملی است به جای خود اما حاج صفی که در جام جهانی قطر بازی صد و بیست و چهار خود در رده ملی را برابر آمریکا پشت سر گذاشت، اکنون در آستانه بازی با کنیا این شانس را خواهد داشت تا شمار سابقه ملی خود را به ۱۲۶ بازی برساند.

احسان حاج صفی برای رسیدن به هدف بزرگ خود و رکورددار بازی ملی شدن باید بعد از کنیا ۲۲ بازی ملی دیگر را پشت سر بگذارد و برهمین اساس علاقه ویژه‌ای به فیفادی دارد که طبیعی است.

با این وجود و به رغم علاقه امیر قلعه‌نویی به احسان حاج صفی خیلی سخت و بعید است او بتواند حتی در پایان جام ملت‌های آسیا رکورد جواد نکونام را بشکند یا حتی به علی دایی برسد! بیشتر بخوانید: کریستیانو رفتارش با علی دایی را تکرار کرد ساعت بازی دیدار ایران و کنیا مشخص شد آخرین خبر از احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس

۲۵۱۲۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *