بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی درد پرسپولیسی‌ها پیش از این گفته شده بود/ این اتفاقات باعث ننگ فوتبال است!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶

پرتاب دو توپ به داخل زمین در مصاف فولاد – پرسپولیس که بیش از یک بار اتفاق افتاد؛ نشان می‌دهد در فوتبال ایران هنوز برخی از تیم ها برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه به هر شیوه‌ای متصل می‌شوند.

اتفاق مشابه پیش تر در اهواز رخ داده بود. در مصاف پیکان – فولاد. قبل از شروع این بازی، تیم میزبان اقدام به عریض کردن زمین و گل آلود کردن کنار خط کرده بودند. پیکانی‌ها مدعی بودند این اقدام برای مقابله با پرتاب های بلند اوت نادر محمدی بازیکن این تیم انجام شده است.این مسئله انتقاد و اعتراض پیکانی‌ها را در پی داشت و در نهایت با دستور ناظر بازی، خط‌های زمین به حالت استاندارد برگشت.

هرچند سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد بابت این اتفاق عذرخواهی کرد، اما مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان این اقدام فولادی‌ها را باعث ننگ و آبروریزی فوتبال ایران دانست و از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواست به آن ورود کنند.

تارتار در آن برهه از زمان به رادیو تهران گفت: همه دیدند چه اتفاقی افتاد. ما با این اتفاقات ۵۰ سال به عقب برگشتیم. این اتفاقات در فوتبال باعث ننگ و آبروریزی است. شبکه‌های خارجی فوتبال ما را دنبال می‌کنند. من تا حالا چنین چیزی ندیده بودم. به نظرم این اتفاق، قدرت تیم ما را نشان می‌دهد. دوستانی که از تاکتیک اوت دستی پیکان انتقاد می‌کنند، پس چرا می‌ترسند؟ نمی‌دانید چه باتلاقی کنار زمین درست کرده بودند. مجبور شدیم در آن منطقه کیسه بیاندازیم تا توی گِل نرویم. تاسف می‌خورم. به عنوان یک ایرانی شرمنده شدم. فولاد یک باشگاه بزرگ است و زیبنده فوتبال ما نبود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *