بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰
پرسپولیس ؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد مشخص شد

پرسپولیس در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود و در مسیر قهرمانی، کسب سه امتیاز این بازی پیش از دربی را لازم می‌داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف فولاد خواهد رفت. سرخپوشان قبل از دیدار با رقیب سنتی خود در جدالی حساس با شاگردان آل نعمه دیدار می‌کنند و نتیجه این بازی تاثیر زیادی بر شرایط تیمی آن ها قبل از دربی خواهد داشت. از این رو اوسمار شاگردانش را با هدف کسب سه امتیاز به زمین مسابقه خواهد فرستاد.

علیرضا بیرانوند مرد مطمئن سنگر سرخپوشان مثل همیشه و بعد از یک هفته غیبت به واسطه محرومیت بار در درون دروازه قرار خوهد گرفت و اوسمار امیدوار است دروازه بان ملی پوشش این بازی را با کلین شیت به پایان برساند تا با روحیه بیش‌تری مقابل استقلالی ها قرار گیرد.

خط دفاعی پرسپولیس به واسطه مصدومیت گولسیانی دستخوش تغییر خواهد شد و احتمالاً فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان قلب دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهند، علی نعمتی نیز که با مصدومیت از ناحیه سر مواجه شده بود، با اعلام اوسمار هنوز بخیه های خود را نکشیده و به احتمال زیاد عبدالکریم حسن در سمت چپ و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی سرخ ها قرار گیرند.

علیرغم ترافیک زیادی که در خط میانی پرسپولیس برای فیکس شدن وجود دارد اما اوسمار به هیچ عنوان نمی‌خواهد وسط زمین را به حریف خوزستانی خود ببازد برای همین با دقت بیش‌تری هافبک های خود را در خط میانی پرسپولیس می‌چیند. از این رو احتمالا مسعود ریگی و سروش رفیعی در پست 6 و 10 قرار گیرند و با توجه به درخشش بی نظیر مهدی ترابی و اوستون اورونوف در بازی قبل، اوسمار در این بازی قطعاً از حضور این دو به صورت فیکس بهره خواهد برد. اورونوف در بازی با نفت و گاز گچساران 12 دریبل موفق داشت و بخش اعظمی از حملات پرسپولیس را پایه ریزی کرد. مهدی ترابی نیز با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین لقب کرفت. نکته قابل توجه خروج سعید صادقی از ترکیب اصلی است اما احتمالاً سرمربی برزیلی پرسپولیس از او به عنوان یار تعویضی استفاده کند.

کادرفنی پرسپولیس برای چینش خط حمله دردسر خاصی نخواهد داشت و حضور عیسی آل کثیر در نوک حمله سرخپوشان قطعی خواهد بود و یک نفر از میان امید عالیشاه و وحید امیری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در کناراو قرار خواهند گرفت که به نظر می‌آید شانس امید عالیشاه برای این پست بیش‌تر باشد. عیسی آل کثیر در سه بازی که از زمان بازگشت برای پرسپولیس به میدان رفته، موفق به ثبت دو گل شده است و با توجه به جدایی شهاب زاهدی و عدم جذب مهاجم خارجی، چشم کادرفنی سرخپوشان برای گلزنی در دو بازی پیش رو به آل کثیر خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است : 

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *