بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاملا مطمئن بودم پرسپولیس را می بریم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 13:40

خبرورزشی – *از بازی با پرسپولیس شروع کنیم

_در این بازی تیم ما نمایش بسیار خوبی داشت و دیدید که حریف هم به این مساله اشاره کرد که مستحق پیروزی بودیم. خدا را شکر بچه در این دیدار توانایی و شخصیت بالای خود را نشان دادند و برد بسیار خوبی کسب کردند.

*شما به صحنه پنالتی روی تمیروف خیلی اعتراض داشتید؟

_بله. به افشین پیروانی هم گفتم داور چی رو پنالتی گرفت و با این وضعیت اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ باور کنید هنوز هم نمی دانم داور چرا پنالتی گرفت.

*بین دو نیمه به بازیکنانتان چه گفتید؟

_گفتم دوستتان دارم!من مطمئن بودم که در نیمه دوم به پرسپولیس گل می زنیم و بازی را می بریم. شما دیدید که بچه ها در نیمه دوم چه فوتبالی بازی کردند و در نهایت حق خود را گرفتند.

*تیمتان هم که به فینال جام حذفی رسید؟

-بله،اینجا باید از تک تک مدیران،بازیکنان،همکارانم و تماشاگران خوب آلومینیوم تشکر کنم . یک تشکر ویژه هم از کارگران کارخانه آلومینیوم دارم و این بردها را به آنها تقدیم می کنم.

*فینال جام حذفی را می برید؟

_ما مسلما با تمام وجود بازی می کنیم و به شدت امیدواریم که این بازی حساس را هم ببریم و جام بگیریم.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *