ببینید| مهدی نظری مهاجم نساجی: همیشه در تبریز گل زده ام
دریافت ۱۳ MB مهدی نظری بازیکن شماره ۹ تیم نساجی مازندران در دقیقه ۱۱۷ بازی مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یک پنالتی برای تیمش گرفت.
نظری پس از پایان بازی درباره نقشی که روی این گل داشت و مسائل دیگر صحبت کرد:
*نقش اول و دوم ندارد مهم این بود که توانستم پنالتی بگیرم.
*خطا روی من صورت گرفت و من پنالتی نگرفتم. صددرصد پنالتی بود.
*تیمی که دفاعی بازی می کند بازی را به تنش می کشد و من هم عصبی شده بودم.
*من خاطرات خوشی از تبریز دارم و خوب است که در فینال هم به این شهر می رویم.
*همیشه در تبریز گل زده ام و امیدوارم دوباره گل بزنم.
*بازی در تبریز در ارتفاع است و اگر برای ما سخت است، برای آلومینوم هم سخت خواهد بود.




تور استقلال برای شکار گلر مطرح فوتبال ایران + جزئیات
آخرین وضعیت ستاره محبوب هواداران استقلال در لیگ برتر
تاریخ برگزاری ادامه لیگ یک اعلام شد
اعلام اسامی محرومان هفته بیستم لیگ برتر
خبر مهم از دیدار استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک + جزئیات
رونمایی از شکار جدید علیرضا منصوریان در لیگ عراق + جزئیات









