بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| مهدی نظری مهاجم نساجی: همیشه در تبریز گل زده ام

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 13:30


دریافت ۱۳ MB مهدی نظری بازیکن شماره ۹ تیم نساجی مازندران در دقیقه ۱۱۷ بازی مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یک پنالتی برای تیمش گرفت.

نظری پس از پایان بازی درباره نقشی که روی این گل داشت و مسائل دیگر صحبت کرد:

*نقش اول و دوم ندارد مهم این بود که توانستم پنالتی بگیرم.

*خطا روی من صورت گرفت و من پنالتی نگرفتم. صددرصد پنالتی بود.

*تیمی که دفاعی بازی می کند بازی را به تنش می کشد و من هم عصبی شده بودم.

*من خاطرات خوشی از تبریز دارم و خوب است که در فینال هم به این شهر می رویم.

*همیشه در تبریز گل زده ام و امیدوارم دوباره گل بزنم.

*بازی در تبریز در ارتفاع است و اگر برای ما سخت است، برای آلومینوم هم سخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *