بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| بازیکن نساجی: چه کسی گفته با تیم دوم مان بازی کردیم؟

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 13:30


دریافت ۱۲ MB مهدی جانملکی در میکسدزون ورزشگاه آزادی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره برگزاری دیدار فینال در شهر تبریز و صحبت هایی که از بازیکنان آلومینیوم اراک نقل قول شده بود اظهاراتی را مطرح کرد که متن و ویدیوی آن در ادامه می‌آید:

*خوشحالیم که طرفداران تیم مان را شاد کردیم چون از شمال تا اینجا آمده بودند.

*بازی درگیرانه بود چون نیمه نهایی بود و مس هم مثل ما دوست داشت به فینال برود.

*بازی در تبریز فرقی ندارد و ما باید تمام توان مان را بگذاریم.

*تمام تلاش مان را می کنیم تا در فینال بهترین بازی مان را انجام بدهیم.

*چه کسی گفته ما با تیم دوم مان بازی کردیم؟ ما فقط کار خودمان را می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *