ببینید| بازیکن نساجی: چه کسی گفته با تیم دوم مان بازی کردیم؟
دریافت ۱۲ MB مهدی جانملکی در میکسدزون ورزشگاه آزادی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره برگزاری دیدار فینال در شهر تبریز و صحبت هایی که از بازیکنان آلومینیوم اراک نقل قول شده بود اظهاراتی را مطرح کرد که متن و ویدیوی آن در ادامه میآید:
*خوشحالیم که طرفداران تیم مان را شاد کردیم چون از شمال تا اینجا آمده بودند.
*بازی درگیرانه بود چون نیمه نهایی بود و مس هم مثل ما دوست داشت به فینال برود.
*بازی در تبریز فرقی ندارد و ما باید تمام توان مان را بگذاریم.
*تمام تلاش مان را می کنیم تا در فینال بهترین بازی مان را انجام بدهیم.
*چه کسی گفته ما با تیم دوم مان بازی کردیم؟ ما فقط کار خودمان را می کنیم.




تور استقلال برای شکار گلر مطرح فوتبال ایران + جزئیات
آخرین وضعیت ستاره محبوب هواداران استقلال در لیگ برتر
تاریخ برگزاری ادامه لیگ یک اعلام شد
اعلام اسامی محرومان هفته بیستم لیگ برتر
خبر مهم از دیدار استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک + جزئیات
رونمایی از شکار جدید علیرضا منصوریان در لیگ عراق + جزئیات









