دو ستاره خارجی پرسپولیس بیخانمان شدند
منبع : خبرانلاین
باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
به نقل از فرهیختگان، این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.


اولین واکنش مدیران پرسپولیس به تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران
دو ستاره خارجی پرسپولیس ساز جدایی کوک کردند + جزئیات
واکنش مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
امضای قرارداد کسری طاهری با پرسپولیس









