بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو ستاره خارجی پرسپولیس بی‌خانمان شدند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 21:37

باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
 
به نقل از فرهیختگان، این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *