ستارههای پرسپولیس در هتل؛ آپارتمان پس گرفته شد/ بیفوما و گرا در آستانه فسخ
منبع : خبرورزشی
باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.
تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.
بیشتر بخوانید: افشاگری درباره تیم جدید گزینه پرسپولیس و استقلال/ پدر کسری طاهری: با این تیم امضا کرده است!


دو ستاره خارجی پرسپولیس ساز جدایی کوک کردند + جزئیات
واکنش مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
امضای قرارداد کسری طاهری با پرسپولیس
آمادهسازی ورزشگاه آزادی در مراحل نهایی
پرسپولیس در مسیر تشکیل تیم دوم؛ فرد البرز مقصد اصلی خرید امتیاز









