بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وکیلی: تجربه بازی با بزرگسالان برای نوجوانان ملی‌پوش مفید است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۱

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد وکیلی در مراسم استقبال از تیم ملی نوجوانان در فرودگاه امام خمینی (ره) پس از کسب مقام نایب قهرمانی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا، افزود: ابتدا از فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که این فرصت را برای تیم ملی نوجوانان فراهم کردند که با سه بازیکن کمکی در مسابقات پاکستان شرکت کند.

وی با بیان این‌که بازیکنان تیم ملی نوجوانان در این رقابت‌ها با تیم‌های بزرگسالان منطقه آسیای مرکزی بازی کردند که تجربه بسیار خوبی برای آن‌ها بود، گفت: با توجه به این‌که دو بازیکن از سه بازیکن کمکی تیم نیز در تیم ملی جوانان بازی می‌کنند، حضور در این مسابقات برای آماده سازی تیم‌های ایران جهت حضور شایسته در مسابقات سال آینده قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان بسیار مناسب بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران تاکید کرد: بازیکنان این رده سنی هر چی بیشتر مسابقه بدهند، بازهم کم است، زیرا برای حضور در میادین مهم پیش‌رو باید تجربه کسب کنند تا آماده شوند.

وی با اشاره به این‌که بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران به لحاظ میانگین سنی تقریبا هفت یا هشت سال از بازیکنان دیگر تیم‌های شرکت کننده در پاکستان کوچکتر بودند، گفت: نماینده ایران عملکرد بسیار خوبی در لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا داشت و تنها در دو بازی مقابل پاکستان نتیجه را واگذار کردند که با توجه به قدرت تیم پاکستان طبیعی بود.

وکیلی ادامه داد: تیم ملی پاکستان تجربه مسابقات والیبال همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه و جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا 2022 را داشت و در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته است. این همان تیمی است که رحمان محمدی‌راد مربی بین‌المللی کشورمان هدایت آن را برعهده داشت و در حال حاضر نیز یک مربی از کشور برزیل مسئولیت آن را دارد.

وی در پایان افزود: بازیکنان ایران بازی خوبی در این مسابقات انجام دادند و تقریبا همه کارشناسان حاضر در مسابقات از کیفیت تیم ملی نوجوانان ایران راضی بودند. بازیکنان تجربه‌های خوبی به دست آوردند که حتما در بازی‌های آینده از این تجارب استفاده خواهند کرد. 11 نفر از بازیکنان این تیم 18 ساله هستند و طبیعی است که در هر مسابقه به ویژه در رقابت با بزرگسالان چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از سوم تا هشتم آذر به میزبانی شهر لاهور پاکستان و با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا برگزار شد.

تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار نهایی این مسابقات نتیجه را به تیم ملی بزرگسالان پاکستان واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *