بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قدرت سنتی والیبال جهان حریف تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم قهرمانی جهان

برزیل حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم مسابقات قهرمانی جهان

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۱۲
برزیل حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم مسابقات قهرمانی جهان

با پایان مسابقات مرحله گروهی قهرمانی جهان حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم مشخص شد و شاگردان بهروز عطایی باید شامگاه سه شنبه 15 شهریور به مصاف برزیل بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.

تیم ملی والیبال ایران کار خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان با یک پیروزی فوق‌العاده آغاز کرد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در گام اول مقابل تیم سوم المپیک یعنی آرژانتین قرار گرفتند و در پایان یک بازی بسیار نزدیک و هیجان‌انگیز حریف قدرتمند خود را با نتیجه 3-۲ شکست دادند.

ملی پوشان والیبال ایران در گام دوم برابر یکی از تیم‌های ضعیف مسابقات یعنی مصر قرار گرفتند. ایران در این مسابقه عملکرد فوق العاده ای نداشت اما هر طور که بود با نتیجه 3-1 موفق به شکست نماینده آفریقا شد.

نهایتاً شاگردان بهروز عطایی شب گذشته در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل هلند قرار گرفتند. با توجه به اینکه هر دو تیم دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند این مسابقه به نبرد صدرنشینی تبدیل شده بود و از حساسیت خاصی برخوردار بود. با این‌حال ملی پوشان والیبال ایران با ارائه یک عملکرد دور از انتظار و پر از اشکال 3-1 کار را به هلند واگذار کردند.

باخت به هلند باعث شد که تیم ملی والیبال ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شود. در حقیقت ما امیدوار بودیم که با پیروزی بر هلند و صدرنشینی، با حریف ساده تری در مرحله حذفی مسابقات روبرو شویم اما این هدف تحقق نیافت.

در همین راستا با اتمام دیدار بین دو تیم اوکراین و پورتوریکو، جدول نهایی مسابقات نیز مشخص شد که بر این اساس ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل خواهد رفت.

در پایان این مرحله تیم‌های برزیل (سه برد و 9 امتیاز) و ایران (دو برد و پنج امتیاز) در رتبه‌های پنجم و دوازدهم جدول قرار گرفتند تا حریف یکدیگر در مرحله یک هشتم نهایی شوند.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران ظهر فردا (پنج‌شنبه دهم شهریور) راهی کشور لهستان می‌شود تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل برود.

شاگردان بهروز عطایی ساعت 23 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 15 شهریور به مصاف برزیل خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار صربستان با آرژانتین خواهد رفت.

تیم‌ ملی والیبال مردان برزیل با سه طلا و دو نقره دومین تیم پرافتخار رقابت‌های قهرمانی جهان بعد از روسیه است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *