بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان کاپیتان تیم ملی آمریکا برای ایران

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲

به گزارش ایلنا، تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا مشتاقانه از بازیکنانش خواست تا قدرت ذهنی لازم برای کسب پیروزی تاریخی را در رویارویی سرنوشت‌ساز با ایران در روز سه شنبه نشان دهند، رقابتی که سرنوشت این تیم را در جام جهانی تعیین خواهد کرد.

پس از تساوی 0-0 روز جمعه مقابل انگلیس، آدامز و همبازیانش می‌دانند که باید ایران را شکست دهند تا به مرحله حذفی راه یابند، و اگر این کار را انجام ندهند، حذف خواهند شد.

او عقیده دارد که یک ذهنیت مصمم کلید صعود از گروه B است، در چیزی که دستاورد مهمی برای تیم جوان گرگ برهالتر خواهد بود.

آدامز گفت: ما می دانیم که در بازی آخر چه کاری باید انجام دهیم، و فکر می‌کنم مهم این است که شما چنین ذهنیتی را داشته باشید، ما قطعاً نمی‌توانیم انتظار بیش از حدی از خودمان داشته باشیم که برایمان مشکل‌ساز شود. این پیروزی آسانی نخواهد بود و ما باید رقابت کنیم.

وی افزود: حالا که به اینجا رسیدیم و خودمان را مقابل حریفان باکیفیت آزمایش کردیم، حس خوبی به نظر می‌رسد، اما نمی‌توانیم خیلی از خود راضی باشیم. باید قبل از بازی آخر نکات منفی را برطرف کنیم.»

از آنجایی که آمریکایی ها هر دو بازی اول خود را با تساوی به پایان رسانده‌اند، طبیعی است که مقایسه‌ای با رقابت‌های انتخاباتی 2010 در آفریقای جنوبی انجام می‌شود. در آن زمان، لاندون دونوان در پیروزی دیرهنگام مقابل الجزایر، پس از دو تساوی، مهم‌ترین گل تاریخ فوتبال ایالات متحده را به ثمر رساند.

آدامز درباره بازی روز سه شنبه گفت: این هیجان انگیز است، اما امیدوارم به اندازه گل دونوان دراماتیک نباشد. ما نمی‌خواهیم آن را تا آخر کش بدهیم. جادوی جام جهانی این است که لحظات بزرگی را خلق می کند. و البته، بزرگترین لحظات آنهایی هستند که در ذهن می مانند، طرفداران را جذب می کنند و خاطره می آفرینند. این فرصتی است که پیش روی تیمی است که کاملاً از حمایت ملی که پشت سر آن شروع به رشد کرده است آگاه است.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *