بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سجادی: هر کاری لازم بود برای تیم ملی انجام دادیم/ خیلی به صعود امیدوار هستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۵۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که بامداد امروز (یکشنبه) عازم دوحه قطر شد، درباره برنامه سفر خود اظهار داشت: عازم دوحه خواهیم بود تا اگر قسمت باشد برای بازی افتتاحیه جام جهانی حضور داشته باشیم. همینطور کنار تیم ملی و دوستان هستیم و فردا هم به تماشای دیدار ایران و انگلیس می‌رویم.

وی افزود: آقای رئیسی به مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 دعوت شده بودند اما به دلیل مسائل کاری که داشتند، نتوانستند بیایند و قرار شد طبق مکاتبات وزارت امور خارجه، بنده به عنوان نماینده ایران در مراسم افتتاحیه شرکت کنم و فردا نیز در کنار تیم ملی باشیم.تاج: مطمئنم در جام جهانی نتایج خوبی رقم می‌خورد/ هیچ وقت تیم ملی اینقدر سرحال نبوده است

 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه چقدر به صعود ایران از مرحله گروهی امیدوار است، گفت: خیلی، نه تنها به صعود بلکه امیدوار به کیفیت عملکرد تیم ملی هستیم، چیزی که کارشناسان هم به آن اذعان دارند. این دوره از مسابقات برای تمام تیم‌ها متفاوت است چون جام جهانی وسط مسابقات باشگاهی برگزار می‌شود و تیم‌ها آماده هستند. شرایط سخت است و تیم‌هایی مثل عربستان و قطر بازیکنان‌شان ماه‌ها کنار هم بودند و از اردوهای مستمر استفاده کردند ولی سایر تیم‌ها چون لژیونر داشتند و بازیکنان‌شان در مسابقات باشگاهی حضور داشتند، مجبور به حضور در روز‌های فیفادی در تیم‌های ملی‌شان بودند.

سجادی ادامه داد: در این مسیر کانادا اولین فیفادی ما را تغییر داد و بلافاصله مسیر برنامه‌مان را تغییر دادیم و اردویی در قطر و یک بازی با الجزایر برگزار کردیم. سپس دو دیدار تدارکاتی در کشور اتریش برگزار کردیم و در تهران به مصاف نیکاراگوئه رفتیم و در قطر نیز بازی تمرینی با تونس برگزار کردیم تا تکلیفی روی زمین باقی نماند. آنچه از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم و طبق گزارشی که چند ساعت پیش گرفتیم همه چیز حکایت از نظم و انضباط در تیم ملی داشت و حاشیه‌ خاصی نیست.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *