بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چفرین: انگلیسی ها در سوپرلیگ شرکت نمی کنند و بدون آنها رقابت واقعی وجود نخواهد داشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۹

الکساندر چفرین باز هم از سوپرلیگ صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش AS، الکساندر چفرین (رئیس یوفا) با یک رسانه اسلونیایی مصاحبه ای انجام داد که در آن راجع به مسائل پیرامون نهادش صحبت کرد: از سوپرلیگ اروپا تا شخص فلورنتینو پرز. شرح مصاحبه چفرین را در ادامه می خوانید:

شک دارم که برای حداقل 10یا 15 سال آینده چنین ایده هایی حتی مطرح شوند. ما با سه رئیس باشگاه روبه رو هستیم که می خواهند پروژه شان را برای قصد و نیت شخصی خودشان پیش ببرند، اما از طرف دیگر خودشان اولین کسانی بودند که در لیگ قهرمانان اروپا ثبت نام کردند، آن هم از ترس کنار گذاشته شدن! انگلیسی ها هرگز به سوپرلیگ برنمی گردند و به نظرم بدون حضور آنها هیچ رقابت جدی ای شکل نخواهد گرفت. 

الکساندر چفرین در ادامه افزود:

روزهای سوپرلیگ را کاملا به یاد دارم، بسیار پر التهاب. وقتی زمانش برسد و این گندکاری تمام شود، می توانم یک کتاب در مورد مسائلی که پیش آمد بنویسم که کتاب بسیار جذابی هم خواهد شد. آن روز به مدت 48 ساعت نخوابیدم و هیچ چیزی نخوردم؛ مدام در تلفن همراهم تهدید دریافت می کردم. دیگر هیچ رابطه ای با آنیلی ندارم و قبل از این ماجرا ها نیز رابطه زیادی با فلورنتینو پرز نداشتم.  با پرز در فینال لیگ قهرمانان اروپا کاملا عادی برخورد کردم، به هم سلام کردیم، با هم خداحافظی کردیم و هیچ حرفی در مورد سوپرلیگ نزدیم. کاملا عادی است که رئیس یوفا کنار رئیس باشگاه فینالیست بنشیند.   

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *