بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارنستو والورده: بارسلونا ما را نابود کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1404 | 12:54

سرمربی بیلبائو قبول دارد که تیمش مقابل بارسلونا بسیار ضعیف عمل کرد. 

سرمربی بیلبائو قبول دارد که تیمش مقابل بارسلونا بسیار ضعیف عمل کرد. 

طرفداری | ارنستو والورده از شکست اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا می‌گوید. 

در جریان دیداری از نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۰-۵ مقابل بارسلونا شکست خورد. ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو که سابقه نشستن روی نیمکت بارسا را هم دارد، در مصاحبه پس از بازی به برتری کامل تیم هانسی فلیک اعتراف کرد. 

به‌نظرم نتوانستیم به‌درستی واکنش نشان دهیم. خوش‌شانس هم نبودیم چون هر موقعیت خوبی که داشتیم را از دست دادیم. نمی‌توانم بگویم این بهترین نسخه بارسا در این فصل بود یا نه، بارسا تیمی است که می‌تواند در روز خوب و بدش هر تیمی را نابود کند؛ همان کاری که با ما انجام دادند. از کیفیت بالای این تیم آگاهیم. 

شکست اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *