بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انریکه – والورده ؛ بارسلونا حالا به شما نیاز دارد

دعوت دادستانی اسپانیا از اتریکه و والورده برای شهادت در پرونده بارسلونا و نگریرا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹
بارسلونا

سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.

به گزارش پارس فوتبال، به گفته منابع قضایی، دادستانی از لوئیس انریکه و ارنستو والورده به عنوان شاهد در «پرونده نگریرا» دعوت به عمل آورده است. آنها در مقطعی که باشگاه بارسلونا متهم به پرداخت رشوه به نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، شده هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به عهده داشته اند.

انریکه و والورده باید مشاهدات خود از آن دوره را بیان کنند؛ مشاهداتی که بخشی از یک پروژه بزرگ حقیقت یابی برای اعلام رای نهایی در خصوص پرونده پر حاشیه یاد شده است. اتهام وارد شده به بارسلونا مربوط به فصل 18-2017 است؛ جایی که به عقیده ژاوی بحثی روی تیم برتر لیگ وجود ندارد. البته قطعا صحبت های این دو مربی که نزدیک ترین افرد به تیم بودند می تواند کلید طلایی معما باشد.

این در حالی است که ژاوی هرناندز، سرمربی کنونی بارسلونا با رد اتهامات وارد شده گفت:

فکر می کنم ما لیگ را با اختلاف 14 امتیاز نسبت به تیم دوم و 17-19 امتیاز نسبت به تیم سوم به پایان رساندیم و جام را بعد از پیروزی 5-0 مقابل سویا بالا بردیم. فکر نمی کنم در چنین شرایطی روی این که چه تیم شایسته قهرمانی بوده بحثی وجود داشته باشد.

خوزه مانوئل فرانکو، رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا روز دوشنبه با تایید تقدیم شکایت دادستانی به دادگاه تاکید کرد که تا روشن شدن کامل ماجرا کنار این پرونده خواهد بود.

میخل ایستا، وزیر فرهنگ و ورزش اسپانیا نیز پیش از این اعلام کرده بود که اتفاق یاد شده وجهه ورزش را خدشه دار کرده و باید برخورد جدی با آن صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *