بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آقایان مدیر! مدیریت کنید نه حاشیه‌سازی؛ ورزش ما به قدر کافی حاشیه دارد! + فیلم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 | 14:43


دبیر ورزشی خبرگزاری دانشجو در برنامه «راس یک» گفت: آقایان مدیر! مدیریت کنید نه حاشیه‌سازی؛ ورزش ما به قدر کافی حاشیه دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی جوادی، دبیر ورزشی خبرگزاری دانشجو در برنامه «راس یک» گفت: خیلی خطرناک است که مدیران ورزشی در فضای مجازی توییت بزنند و استوری بگذارند و از همه ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند تا دل هواداران را به دست بیاورند.

وی افزود: وظیفه سازمانی مدیر، مدیریت کردن است و نباید این اصل را فراموش کنند.

جوادی بیان کرد: شاهد آن هستیم که مدیران استقلال و پرسپولیس در یک سال اخیر چه طور به جان هم افتادند و این اصلا مناسب حال ورزش ما نیست، چون به اندازه کافی ما حاشیه داریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *