سورگی: استقلال تیم قابل احترامی است؛ میتوانستیم پیروز شویم
منبع : خبرگزاری مهر
وینگر تیم فوتبال شمس آذر گفت: در دیدار با استقلال تیم بهتری بودیم و میتوانستیم پیروز از زمین خارج شویم.
به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سورگی در پایان دیدار با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: نیمه اول مسابقه تقریباً پایاپای پیش رفت. هر دو تیم موقعیتهایی داشتند و ما حتی در دقیقه سوم میتوانستیم به گل برسیم که این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم اما نمایش بهتری داشتیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. با وجود اینکه استقلال تیمی قابل احترام است، ما توانستیم فشار بیشتری ایجاد کنیم و حتی شانس برد داشتیم.
او در مورد حمایت هواداران بیان کرد: هواداران قزوینی واقعاً پرشور و باوفا هستند. حتی در بازیهایی که حساسیت کمتری داشته، همیشه کنار تیم بودهاند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند. دستشان را میبوسم و امیدوارم تا پایان فصل همچنان ما را حمایت کنند.
سورگی درباره اعتماد به نفس تیم افزود: قطعاً حضور در تیم برای سال دوم باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان میشود. خدا را شکر کادر فنی به ما اعتماد دارند و توانستم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. مطمئن باشید در ادامه فصل عملکرد بهتری خواهم داشت.
او در خصوص آینده شمسآذر گفت: ادامه مسیر برای ما سخت است، زیرا لیگ امسال بسیار رقابتی شده و پایین و بالای جدول تفاوت زیادی ندارد. همه تیمها پیشرفت کردهاند و بازیها سختتر شدهاند. با این حال امیدواریم سه امتیازی که از ما کسر شده بازگردد تا بتوانیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.


واکنش مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
امضای قرارداد کسری طاهری با پرسپولیس
لغو جام حذفی در فصل جاری؛ یکی از هیجانانگیزترین رقابتها حذف شد
آمادهسازی ورزشگاه آزادی در مراحل نهایی









