بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایمیل اشتباه دن اشورث برای منچستریونایتد گران تمام می‌شود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۵

طرفداری | گروه اینئوس برای تکمیل فرآیند بازسازی ساختار ورزشی منچستریونایتد، به دنبال دن اشورث است. با این حال، یک اشتباه از سوی اشورث همه را به دردسر انداخته است. 

به گزارش کریگ هوپ از دیلی میل؛ پس از انتصاب عمر برادا به عنوان مدیر اجرایی منچستریونایتد، او برای تکمیل کادر این باشگاه وارد عمل شد. برادا در فوریه طی یک ایمیل به دن اشورث، پست مدیر ورزشی را به او پیشنهاد کرد. اشورث که در آن زمان در نیوکاسل فعالیت می‌کرد، پیشنهاد برادا را پذیرفت اما در یک اشتباه محاسباتی، یک کپی از ایمیلش را به ایمیل کاری خود در سنت‌ جیمز پارک ارسال کرد. مطابق قانون، عمر برادا تا اوایل ماه جولای به دلیل شرایط قراردادش با منچسترسیتی، نمی‌تواند با شیاطین سرخ همکاری رسمی داشته باشد. یونایتد در فوریه علاقه‌اش به اشورث را به اطلاع نیوکاسل نرسانده بود. بنابراین، مدیران آینده این باشگاه در دو مورد قانون را رعایت نکرده‌اند، اتفاقی که می‌تواند منجر به ورود لیگ برتر به این پرونده شود. 

مطابق یافته‌ها، دن اشورث در ایمیل خود به عمر برادا، جزییات انتقالش از برایتون به نیوکاسل را فاش کرده است. بنابراین این کار نقض محرمانگی قرارداد هر دو باشگاه نیوکاسل و برایتون به حساب می‌آید. نیوکاسل که برای جدایی مدیر انگلیسی‌اش 20 میلیون پوند درخواست کرده است، قصدی برای عقب‌نشینی ندارد. در مقابل، منچستریونایتد تنها حاضر به پرداخت 2 میلیون پوند است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *