بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده مبهم ستاره‌های منچسترسیتی برای فصل 25-2024

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۳

طرفداری | منچسترسیتی با فرض آخرین فصل پپ گواردیولا، برای تقویت ترکیب او وارد عمل خواهد شد. 

به گزارش تایمز؛ با وجود شکست در فینال اف‌ای کاپ، منچسترسیتی همچنان فصل موفقی را پشت سر گذاشت و به اولین تیم انگلیسی تبدیل شد که برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود. پپ گواردیولا همواره در مورد لزوم تغییرات پس از یک فصل موفق صحبت کرده است. او روز شنبه گفت قبل از شروع فصل آینده، که به احتمال زیاد آخرین سال سرمربی اسپانیایی در اتحاد خواهد بود، ممکن است شاهد خروج برخی بازیکنان باشیم. به همین دلیل آینده برخی از اعضای ترکیب اصلی او مشخص نیست. کوین دی بروین و برناردو سیلوا در کنار ادرسون از جمله بازیکنانی هستند آینده نامشخصی دارند. به گفته منابع آگاه، ادرسون در صورت پیشنهاد مناسب از عربستان درخواست خروج خواهد داد. اگرچه برخی باور دارند سنگربان برزیلی برای دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد منتظر می‌ماند. 

کوین دی بروین نیز توجه باشگاه‌های سعودی را جلب کرده است. در حالی که هافبک بلژیکی تمایل خودش را برای تمدید قرارداد نشان داده، پس از پنج ماه مصدومیت، کاهش نقش او در منچسترسیتی مشخص است. دی بروین در فصل گذشته تنها 15 بار به میدان رفت. برناردو سیلوا دیگر بازیکنی است که آینده مبهمی دارد. سیلوا در صورت دریافت پیشنهاد 50 میلیون پوندی می‌تواند اتحاد را ترک کند. پاری سن ژرمن در کنار بارسلونا به هافبک پرتغالی علاقه دارند، اگرچه باشگاه اسپانیایی قادر به پرداخت چنین مبلغی نیست. با ورود ساویو از ژیرونا، جایگاه جک گریلیش نیز در خطر خواهد بود. با این حال گواردیولا روز گذشته از وینگر انگلیسی دفاع کرد. 

در مورد پپ گواردیولا، منابع آگاه انتظار دارند سرمربی اسپانیایی در پایان فصل 25-2024 از منچسترسیتی جدا شود. خلدون المبارک در سال آینده تلاش خواهد کرد تا گواردیولا حداقل یک فصل دیگر در به همکاری با منچسترسیتی ادامه دهد. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *