بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد خاص محسن بنگر برای ستاره های پرسپولیس

محسن بنگر : پرسپولیس فقط به 6 امتیاز باقی مانده فکر کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۸
محسن بنگر : پرسپولیس فقط به 6 امتیاز باقی مانده فکر کند

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس گفت : توصیه می‌کنم بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس وارد حواشی اخیر نشوند و تمرکزشان روی دو بازی بعدی باشد و فقط به این فکر کنند که 6 امتیاز بعدی را بگیرند و توجهی به سایر نتایج و اتفاقات دیگر بازی ها نداشته باشند تنها راه موفقیت پرسپولیس همین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

پرسپولیس بازی را با استرس شروع کرد و آغاز بدی در این بازی داشت و در سمت مقابل استقلال خوزستان روش خوبی برای بازی به کار گرفته بود و نتیجه هم گرفت. ولی در نیمه دوم با اخراج بازیکن حریف شرایط تغییر کرد و پنالتی اتفاق افتاده هم باعث شد پرسپولیس برای برگشت به بازی انگیزه بگیرد. عملکرد نیکه دوم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر این تیم بود و با این عملکرد تیم شایسته قهرمانی است.

وی در مورد جنجال‌های اخیر هم گفت:

طبیعی است وقتی بازی‌ها در اوج حساسیت پیگیری می‌شود و به این مرحله می‌رسد و چنین شرایطی را می‌بینیم فشار عصبی و روانی زیادی به تیم‌ها وارد می‌شود و چنین عکس العمل‌هایی دیده می‌شود. واقعیتش اعتراض به داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است و باید برای این موضوع فکری اندیشیده شود چون در این شرایط داورها نمی‌توانند در آرامش به عملکرد خودشان بپردازند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد معادلات قهرمانی هم توضیح داد:

حالا دیگر ابتکار عمل دست پرسپولیس است و شانس اصلی قهرمانی این تیم است. حیف است بعد از نمایش درخشان نیمه دوم مقابل استقلال خوزستان این تیم قهرمان نشود و فرصت به این خوبی را از دست بدهد. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند تا به بازی برگردند و نتیجه بگیرند و حالا اگر بخواهند قهرمان نشوند آن نمایش زیبا تحت الشعاع قرار می‌گیرد. پس تلاش کنند تا مزد زحماتشان را بگیرند. هر چند دو بازی خیلی سخت پیش روی پرسپولیس است.

بنگر در پایان گفت:

توصیه می‌کنم بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس وارد حواشی اخیر نشوند و تمرکزشان روی دو بازی بعدی باشد و فقط به این فکر کنند که 6 امتیاز بعدی را بگیرند و توجهی به سایر نتایج و اتفاقات دیگر بازی ها نداشته باشند. تنها راه موفقیت پرسپولیس همین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *