بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نمره منفی در کارنامه سازمان لیگ؛ اتفاقی که تنها در فوتبال ایران رخ می‌دهد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۵

اگر برتری در برابر پیکان استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر برساند، جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود! اما سازمان لیگ آماده است جشن قهرمانی استقلال را با برگزاری مراسم خاصی با جلوه هر چه بهتر برگزار کند.

شاید در جهان کم سابقه باشد که جشن قهرمانی تیمی در غیاب تماشاگرانش برگزار شود.

استادیوم پاس که میزبان تیم های هوادار و پیکان در فصل جاری بازی ها بوده بر خاطر عدم تایید از سوی شورای تامین قادر به برگزاری بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر نیست.

ایراد اصلی را باید به سازمان لیگ گرفت که استادیوم بدون تماشاگر را برای برگزاری بازی های لیگ برتر تایید می کند. تیم های پیکان و هوادار می توانند با در اختیار گرفتن دیگر استادیوم ها اجازه برگزاری بازی ها با حضور تماشاگر را بدهند. این دو تیم می توانند در استادیوم شهر قدس یا انقلاب کرج میزبان حریفان باشند. شاید هم سازمان لیگ فکر نمی کرده سرنوشت قهرمانی به هفته پایانی و بازی پیکان در برابر استقلال کشیده شود.

این حق طبیعی تیم پیکان است در استادیوم میزبان پذیرای تیم استقلال باشد اما از سویی تماشاگران تیم استقلال هم حق دارند در بازی پایانی تیمشان حضور یابند و در صورت قهرمانی در جشن قهرمانی شرکت کنند. سازمان لیگ باید این موضوع را مدیریت می کرد که نکرد و این یک نمره منفی در کارنامه این فصل سازمان لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: عکس| تغییر چهره ستاره سابق استقلال بعد از صحنه دلخراش

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *