بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازسازی کارینگتون؛ منچستریونایتد به توصیه کریستیانو رونالدو عمل می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱

طرفداری | کریستیانو رونالدو با انتقاد از کارینگتون عنوان کرده بود که زمین تمرینی منچستریونایتد تفاوتی با زمان جدایی او در سال 2009 نداشته است. 

با تایید وبسایت رسمی منچستریونایتد، از هفته آینده فرآیند بازسازی کارینگتون آغاز می‌شود تا بازیکنان و کارکنان باشگاه در محیط کلاس جهانی به فعالیت بپردازند. شیاطین سرخ برای بازسازی زمین تمرینی خود 50 میلیون پوند هزینه خواهند کرد. معماران شرکت مشهور بریتانیایی، فاستر و شرکا، برای رهبری این پروژه انتخاب شده‌اند. آن‌ها سابقه درخشانی در طراحی استادیوم‌ها و عرصه‌های پیشگام فوتبال دارند. این شرکت مسئول بازسازی ورزشگاه ومبلی و طراحی ورزشگاه لوسیل قطر بوده است. کارهای نوسازی از روز دوشنبه آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان فصل 2024/25 به طول انجامد. تمرکز اولیه بر روی سالن بدنسازی، پزشکی، تغذیه و بخش ریکاوری خواهد بود، با تاکید بر طراحی برای ایجاد فضای بیشتر برای همکاری و نوآوری بین بازیکنان و کارکنان.

این پروژه با فشار سر جیم رتکلیف پیگیری می‌شود؛ به گزارش رسانه‌ها، او از ثروت شخصی خودش برای بازسازی کارینگتون استفاده کرده است. منچستریونایتد طی سال‌های اخیر به دلیل امکانات نامطلوب و همچنین وضعیت نه‌چندان جالب اولدترافورد تحت فشار قرار گرفته بود. کریستیانو رونالدو پس از جدایی از جمع شیاطین سرخ اعلام کرد که از سطح پسرفت باشگاه متعجب شده است. در کنار بازسازی کارینگون، منچستریونایتد تا انتهای سال 2024 پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را آغاز می‌کند. در ادامه طرح‌های ابتدایی پروژه کارینگتون را مشاهده می‌کنید:

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *