بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برناردو سیلوا: ای کاش امباپه و این دو ستاره آرسنال در تیم ملی پرتغال بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱

طرفداری | برناردو سیلوا از دو بازیکن آرسنال و کیلیان امباپه به عنوان ستارگانی یاد کرد که دوست داشت آنها در ترکیب تیم ملی پرتغال برای یورو 2024 بازی می‌کردند.

برناردو سیلوا هافبک خلاق باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال پرتغال در مصاحبه‌ای با ESPN از کیلیان امباپه تعریف و تمجید کرده است. در بخشی از این مصاحبه از برناردو سیلوا خواسته می‌شود که نام سه بازیکن غیر پرتغالی که او دوست داشت در تیم ملی پرتغال برای یورو 2024 بازی می‌کردند را نام ببرد. کیلیان امباپه اولین ستاره‌ای است که سیلوا به او اشاره می‌کند و می‌گوید:

قطعا کیلیان امباپه. من او را خیلی دوست دارم.

برناردو سیلوا سپس از دو ستاره باشگاه آرسنال هم در کنار امباپه نام برد که می‌خواست در تیم ملی پرتغال در کنار او بازی کنند.

من خودم هافبک هستم پس یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ام دکلان رایس است. خیلی به سبک بازی او علاقه دارم. نمی‌خواهم بازیکنانی از سیتی را اینجا نام ببرم که بگویید به دوستان و هم‌تیمی‌هایم فکر می‌کنم و بها می‌‌دهم وگرنه قطعا رودری یا حالا یکی از مهاجمین تیم را نام می‌بردم. پس انتخاب بعدی من ویلیام سالیباست. به نظرم او واقعا دفاع خوبی است و یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشت.

مجری در ادامه می‌گوید پس شما دو بازیکن از آرسنال را انتخاب کردید؟

بله. صادقانه آنها فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *