بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عادل فردوسی پور برای خیلی‌ها درد داشت؛ فوتبال فاسد برای خودتان، این مرد سربلند است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۷

طرفداری | عادل فردوسی‌پور خلاف بسیاری از افراد، در پرونده فساد سربلند است و از حالا باید شاهد تخریب او از سوی برخی فاسدان باشیم!

فساد؛ کلمه‌ای که زاویه‌های زیادی از فوتبال ایران را توصیف می‌کند. موضوعی که همه حدس می‌زدند در فوتبال ایران جریان داشته باشد و به واسطه مس رفسنجان، تنها بخشی از آن رسانه‌ای شد. از همان روز اول مشخص بود پرونده فساد مس رفسنجان تنها به چند موضوع و چند فرد خلاصه نمی‌شود و ابعاد گسترده‌ای دارد، ابعادی که با گذشت زمان مشخص شد و حالا شاهد خجل شدن بسیاری از افراد هستیم.

عادل فردوسی‌پور در برنامه نود همیشه پرچم‌دار‌ مبارزه با فساد بود و این موضوع بر کسی‌ پوشیده نیست. عادل همیشه سعی کرد عادل باشد و نهایتا تاوان همین شرافت و عدالت را پس داد. فردوسی‌پور شب گذشته بالاخره به انتظارها پایان داد و ابعادی از پرونده فساد مس رفسنجان را بررسی کرد. این دقیقا همان نقطه‌ای بود که عادل را بار‌ دیگر از سایر افراد جدا کرد. همه می‌دانیم، حضور و فعالیت عادل برای برخی آنقدر درد دارد که اگر مدرکی علیه فساد او داشتند، مطمئن باشید منتشر می‌کردند اما فردوسی‌پور به معنای واقعی کلمه سربلند است.

عادل شب گذشته دست به افشاگری گسترده‌ای علیه برخی افراد زد و حالا همه افراد فاسد علیه او شده‌اند. منتظر باشید تا در روزهای آینده به طور مفصل‌تری شاهد مصاحبه علیه عادل فردوسی‌پور باشید، منتظر باشید تا او را دروغگو خطاب کنند، منتظر باشید تا افراد فاسد باز هم جلوی دوربین حاضر شوند و فریاد بزنند ما سالم هستیم. عادل فردوسی‌پور در پرونده فساد سربلند است و دوستان باید راه بهتری برای تخریب این مرد پیدا کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *