بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوران پس از تونی کروس؛ برنامه جدید رئال مادرید برای جود بلینگام و آردا گولر

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۱

طرفداری | تونی کروس، هافبک کلیدی رئال مادرید، با اعلام بازنشستگی خود پس از جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در آلمان، چالشی بزرگ را برای این باشگاه ایجاد کرده است. این موضوع برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خط میانی در فصل آینده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

به گزارش آاس، تونی کروس که 34 ساله است و هنوز هم یکی از بهترین هافبک‌های جهان، اگر نگوییم بهترین است، تصمیم گرفته در حالی که هنوز در اوج است، از فوتبال خداحافظی کند. با این حال، این بدان معناست که برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خط میانی خود در فصل آینده نیاز به بازنگری دارد. رئال مادرید برای مواجه شدن با بازنشستگی کروس، یک برنامه بلندمدت برای دو بازیکن خاص را به طور عمده آماده کرده است.

برنامه آتی رئال مادرید برای بلینگام و گولر

باشگاه رئال مادرید قصد دارد دو تغییر عمده در تیم خود در میان مدت و بلندمدت برای جبران غیبت کروس در تیم ایجاد کند. این شامل بازی دادن جود بلینگام در نقشی عمیق‌تر در خط میانی و همینطور بازی هجومی‌ و رو به جلوتر آردا گولر در زمین بازی به عنوان یک هافبک هجومی است. بلینگام پیش از این در خطوط هافبک سه نفره و حتی در چیدمان دو هافبک دفاعی، برای دورتموند و تیم ملی انگلیس بازی کرده و عملکرد بسیار خوبی در پست‌های عقب‌تر زمین داشته است. او قادر است خط میانی را به حمله مرتبط کرده و همچنین بعضا نفر سوم از خط میانی در فاز هجومی تیم باشد.

در مورد گولر، این بازیکن ترک‌تبار به طور ذاتی یک هافبک هجومی و وینگر راست است و در دقایق محدودی که بازی کرده نشان داده که می‌تواند بلافاصله در جدول امتیازات و گلزنی تأثیرگذار باشد و تفاوت‌ها را رقم بزند. در حالی که گولر تقریباً به طور قطع در بلندمدت به یک نقش تهاجمی در تیم تبدیل خواهد شد، ممکن است در فصل آینده بلافاصله به میدان نرود، به خصوص با آماده شدن رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه.

به همین ترتیب، احتمال بیشتری وجود دارد که کارلو آنچلوتی، رئال مادرید را برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ تحت فشار قرار دهد و در عین حال از جود بلینگام، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده به عنوان بخشی از هافبک سه نفرۀ خود استفاده کند. اگر دنی سبایوس هم رئال مادرید را ترک کند، لوس بلانکوس می‌تواند به نیکو پاز هم اعتماد کرده و به او بازی بیشتری در تیم دهد.

در مجموع اما نباید این احتمال را هم رد کرد که رئال مادرید در تابستان به دنبال نام دیگری برای جایگزینی کروس حداقل در کوتاه مدت باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *